INFONET-468X60-BANNER

Izgradnja tunela Straževica na obilaznici oko Beograda biće završena do kraja marta

01.02.2012. | Tanjug

Izgradnja tunela Straževica na obilaznici oko Beograda biće potpuno završena 31. marta, najavio je juče izvođač radova - kompanija "Energoprojekt-niskogradnja", a ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić je obilazeći gradilište pohvalio građevinare što rade i na veoma niskim temperaturama.

Slika - Tunel Straževica

Direktor "Energoprojekt-niskogradnje" Stojan Čolakov je izjavio da će kroz tunel Straževica dužine 745 metara odmah moći da se pusti dvosmerni saobraćaj i tako poveže taj deo obilaznice.

Čolakov je rekao novinarima da se privode kraju radovi na desnom tunelu, a da će se u narednom periodu graditi i levi tunel za pun profil obilaznice, za šta će tek biti raspisan tender.

Mrkonjić je ponovio da će do 1. maja biti povezana trasa obilaznice oko Beograda završetkom radova na petlji Batajnica, trasi od Batajnice do Dobanovaca i sektoru B5 od Orlovače do tunela Straževica.

Ministar je kazao da će ostati još sektor B6 odnosno deo od tunela Straževica do Bubanj Potoka, koje sada povezuje Kružni put. Taj posao bi trebalo, prema njegovim rečima, da se okonča iduće godine.

- Tunel Straževica je za nas veoma važan objekat na obilaznici - istakao je Mrkonjić dodajući da se po veoma hladnom vremenu radi i na izgradnji tri mosta na delu od Orlovače do tunela Straževica.

Mrkonjić je kazao da se, takođe, izvode radovi i na ostalim deonicama Koridora 10, od Niša do Dimitrovgrada i na jugu kod Vranja, navodeći da će taj važan putni pravac biti završen, u potpunosti, verovatno za dve godine.

Direktor sektora za mostove firme "MBA Miljković" Radoslav Uskoković je na mostu 13, koji je deo obilaznice od Orlovače do tunela Straževica, kazao da je jutros na tom gradilištu bilo minus 17 stepeni, ali da oni obavljaju radove zagrevanjem vode i zaparivanjem betona, kao i da nema nikakvog razloga da se radovi obstavljaju.

Savetnik ministra infrastrukturu za mostove Dejan Kovačević je kazao da je reč o velikom i teškom objektu za gradnju, ali i ozbiljnom izvođaču radova koji nije obustavio radove sa betonom zbog hladnog vremena.

Na trasi od Ibarske magistrale do Straževice u toku su radovi na izgradnji tri velika mosta - most br. 13 preko Kijevskog potoka dužine 555 metara, most br. 14 dužine 73 metra i most 15 preko Topčiderske doline u dužini od 661 metar, kao i trasa između mostova u dužini od 3,8 kilometara.

U okviru petlje Batajnica planirana je izgradnja dva vijadukta od po jedan i po kilometar, kao produžetak autoputa od Novog Sada prema Dobanovcima.

Konstrukcija se sastoji od levog i desnog mosta sa po dve prilazne rampe, a svaki od mostova se sastoji od četiri razdvojene konstrukcije.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;