Most preko Ade je izgrađen, ali u "Udruženju građevinskih inženjera" smatraju da priča o njemu još nije gotova dok se ne dobiju odgovori koliko tačno most i prilazi koštaju. Potpredsednik "Udruženja" Ljubivoje Kostić je uveren da cilj nije bio da se reši saobraćajni problem, već da se napravi novi simbol grada.

- U dugovima smo, a izabrali smo skupoceno rešenje za premošćavanje Save. To nema logike i za to moraju da se polože računi – navodi mostograditelj. - "Udruženje građevinskih inženjera" je na vreme na to ukazivalo, još prilikom izbora, ali su se čelnici grada oglušili na upozorenja.
Mostom preko Ade delimično je rešen problem saobraćajnog zagušenja, ali i dalje je očigledno da su i Gazela i Brankov most u špicevima preopterećeni.
- Gradnjom preskupe saobraćajnice izgubili smo novac koji je mogao biti uložen u proširenje sva tri postojeća beogradska mosta i izgradnju novog. Na taj način za duži period rešili bi problem zagušenja – kaže dalje Kostić.
Kostić naglašava da je povreda struke bila odvojeno praviti projekte mosta od prilaznih puteva.
- To je neshvatljivo, kao da ste napravili čardak na nebu, pa rekli izvolite vezujte ga – navodi Kostić. - Prilazi i most se uvek zajedno projektuju i usklade u optimalnu cenu, a ne kaleme se jedno na drugo. Takođe, racionalno rešenje sa više stubova u vodi je odbačeno bez razloga i to je pokazao novi most koji se gradi preko Dunava.
Raspon za plovni put mora biti 150 metara, a oni su za most preko Ade napravili raspon od 390 metara, što je automatski skoro tri puta poskupelo radove.
Podvala na konkursu sa betonom
- Na konkursu most je dobio više bodova jer je zbog ekološkog uticaja na Adu predložena betonska konstrukcija kolovoza – tvrdi Kostić. - Pošto je beton veoma težak i ne može da ga izdrži jedan stub, kasnije je zamenjen čeličnim limom. Nemoguće je da stručnjaci nisu znali da beton neće moći da se postavi, to je očigledna podvala.






























;