INFONET-468X60-BANNER

Trebinje: Obilaznica još u magli

22.08.2013. | Novosti

Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je da je izgradnja istočne obilaznice, jednog od najvažnijih infrastrukturnih projekata u Trebinju, neizvesna, jer gradska administracija nije rešila imovinsko-pravne odnose.

- Problem je u imovinsko-pravnim odnosima koje gradska administracija nije rešila. Vidim da se tamo ljudi bune i protestuju. Najverovatnije da će izgradnja obilaznice biti obustavljena. Grad je dužan da reši imovinsko-pravne odnose – istakao je predsednik Dodik.

On je napomenuo da postoje i druge prepreke zbog kojih su meštani proteklih dana protestovali.

- Neka svako uradi svoj deo posla i neće biti nikavih problema. Srpska je pokazala sposobnost i odradila svoj deo posla. Sada i gradska administracija mora da pokaže sposobnost da završi svoj deo posla – naglasio je Dodik.

Istočna obilaznica u Trebinju počela je da se gradi u septembru 2012. godine, a grad je preuzeo obavezu da uradi plansku i projektnu dokumentaciju, te reši imovinsko-pravne odnose. Predviđene su tri faze gradnje ove deonice čija bi ukupna dužina trebalo da bude oko tri kilometra. U prvoj fazi, čiji se radovi privode kraju, ugovorena je izgradnja 1.050 metara trase obilaznice.

Zbog nerešenih imovinsko-pravnih odnosa, neizvesno je da li će biti nastavljeni radovi u drugoj fazi koja obuhvata gradnju puta od bivše zgrade "Novoteksa" do tunela, dok je u trećoj fazi, koja je i najteža, predviđena rekonstrukcija mosta i tunela.

Gradnjom istočne obilaznice meštani ulice Geljev most su ostali bez izlaza na magistralni put, pa su prethodnih dana u više navrata protestovali i tražili razgovore sa gradskim čelnicima. Posle nekoliko blokada ulice, nadležni su im ponudili rešenje, koje je, kako kažu meštani, daleko od zadovoljavajućeg, ali su ga prihvatili da bi imali bilo kakav pristup kućama.

Izgradnjom istočne obilaznice bio bi spojen put za Dubrovnik i Nikšić, kroz tunel u naselju Police, preko starog železničkog mosta, niz poligon u naselju Gorica i sav teretni saobraćaj bio bi izmešten iz centra grada.

Utrošeno 10 miliona konvertabilnih maraka

Početkom 2010. godine izgrađena je južna zaobilaznica, koja spaja puteve za Mostar i Dubrovnik, odnosno Dubrovnik, Nikšić i Bileću. Za dosadašnje radove na gradskoj obilaznici utrošeno je oko 10 miliona maraka, od čega je oko sedam miliona obezbedila Vlada Republike Srpske.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;