INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

PDR "Istočna obilaznica" na javnom uvidu

04.10.2022. | eKapija

80-tih godina prošlog veka počele su aktivnosti na realizaciji "Istočne obilaznice" izradom Uslova za uređenje prostora, po kojima je počela eksproprijacija parcela, kao i izradom tehničke dokumentacije, glavnog projekta "Istočna magistrala" u dužini od 8,6km koji je izradio Institut za puteve Beograd.

Širi prikaz PDR

Širi prikaz PDR "Istočna obilaznica ul. Železnička-Bivoljski most" (Foto: Printscreen/PDR)

Neizgrađene parecele i danas čekaju asfalt, a građani Kruševca da se tranzitni i teretni saobraćaj izuzme iz urbane zone.

Sada je na javni uvid stavljen nacrt Plana detaljne regulacije dela "Istočna obilaznica", ulica Kneza Miloša – Mudrakovački most u Kruševcu.

Prostor plana ograničen je sa severne strane ukrštajem ulice Kneza Miloša sa Istočnom obilaznicom, sa istočne strane granicom PGR-a "Istok 1", a na zapadu granicom pojasa eksproprijacije u dužini od planiranog ukrštaja ulice Kneza Miloša do Mudrakovačkog mosta (približno u dužini od 2.200m), piše eKapija.

Katastarske parcele u obuhvatu plana pripadaju katastarskim opštinama: Parunovac, Malo Golovode i Veliko Golovode, a njegova površina iznosi 8,98ha.

- Prostor plana je neizgrađen, jer se godinama isti čuvao za realizaciju planirane trase "Istočne obilaznice". Evidentiran je jedan objekat u funkciji poljoprivrede i vodotok (potok) čiji se tok povremeno javlja u kišnim periodima, poznatiji kao "Braljinski jaz". Ostatak područja ispresecan je nekategorisanim, poljskim putevima i stazama koji se pojedinačno koriste kao pristupi baštama i njivama - navodi se u PDR.

Postojeći objekat sagrađen u pojasu eksproprijacije, trase državnog puta planira se za uklanjanje, prenosi eKapija.

Planom je definisan deo trase "Istočne obilaznice" kojom će se preko petlje "Kruševac-Istok" omogućiti povezivanje na državni put IA reda (auto-put E761, deonica Pojate – Preljina, tzv. "Moravski koridor").

Planirani profil saobraćajnice se sastoji od dve kolovozne trake širine po 8,0 metara (po dve saobraćajne trake širine 4,0 metra), sa razdelnim ostrvom širine 3,0 metra i sa obostranim trotoarima širine 3,0 metra. Preostalo zemljište u pojasu regulacije planirano je za ozelenjavanje.

Namena prostora obuhvaćenog planom je izgradnja linijskih objekata infrastrukture, obilazne saobraćajnice sa ciljem izbacivanja tranzitnog saobraćaja iz centralnih gradskih prostora i u ovoj fazi povezivanje sa državnim putem IIB reda preko nastavka ulice Kneza Miloša.

Na trasi ove deonice planirani su: ukrštaj Istočne obilaznice sa planiranom trasom opštinskog puta za aerodrom Rosulje i servisnom saobraćajnicom kao veza sa sportsko rekreativnim centrom "Rasina" i ukrštaj Istočne obilaznice sa državnim putem IIB reda br. 415, navodi eKapija.

Do 29. oktobra traje javni uvid u nacrt PDR, čiji je obrađivač JP za urbanizam i projektovanje Kruševac, nakon čega će biti održana sednica Komisije za planove grada Kruševca.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;