INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Uz Moravski koridor gradiće se industrijska zona od Varvarina do Ćićevca

08.08.2022. | eKapija

Tomislav Momirović, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, je nakon obilaska radova na izgradnji Moravskog koridora izjavio da će paralelno sa izgradnjom tog koridora biti napravljena velika industrijska zona između Varvarina i Ćićevca, koja će otvoriti novu perspektivu za ove dve opštine, ali i za Trstenik i Kruševac. On je naglasio da je cilj da se poveća zaposlenost.

Izgradnja puta - ilustracija

Izgradnja puta - ilustracija (Foto: Pixabay)

- Najveći obim radova na izgradnji Moravskog koridora je u Ćićevcu i naš prvi zadatak je da spojimo Koridor 10 sa Kruševcom, istakao je Momirović, prenosi eKapija.

Ministar je podsetio da su radovi započeti pre godinu i po dana i da se "može videti koliko je do sada urađeno na celoj trasi Moravskog koridora koja ima više od 118 mostova, nadvožnjaka i podvožnjaka i da ne postoji ni jedan deo na ovom projektu, a da se na njemu ne izvode radovi".

Radove na izgradnji Moravskog koridora zajedno sa Momirovićem obišao je i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, kao i predsednica opštine Ćićevac Mirjana Krkić i predsednica opštine Varvarin Violeta Lutovac Đurđević, koje su se složile da će izgradnja najmodernije saobraćajnice biti od izuzetnog značaja za njihove opštine, jer će se na taj način približiti svim gradovima u Centralnoj Srbiji, navedeno je na sajtu Vlade.

Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić naglasio je da se radovi intezivno izvode na ovom značajnom projektu, koji predstavlja "najveće gradilište u Srbiji", izveštava eKapija.

- Tokom jula smo imali prosečno preko 3.700 radnika angažovano svakog dana sa oko 1530 jedinica mehanizacije i transportnih sredstava, rekao je Antić.

Ukupna dužina Moravskog koridora, odnosno auto-puta E761 Pojate – Preljina iznosi 112 kilometara i čine je tri deonice – Pojate – Kruševac (27,8km), Kruševac – Adrani (53,8km), Adrani – Preljina (30,6km).

Kako eKapija podseća, Moravski koridor povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca – Koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;