Još nekoliko metara nedostaje, pa da se iznad sredine Dunava spoje dve strane novog mosta Zemun-Borča. Ipak, to ne znači da je most gotov, jer na glavnoj konstrukciji nedostaje još šezdesetak metara u delu ka zemunskoj strani. Tek kada se i to izgradi moći će se reći da je novi most pregazio reku. U "Direkciji za građevinsko zemljište" kažu nam da je od 362 metra glavnog raspona do sada izgrađeno 298 metara. Prema planiranoj dinamici, svi delovi treba da budu završeni na proleće.

Deo mosta koji se spušta u banatsku ravnicu urađen je oko 90 odsto, a sada se osim na sredini pojačano radi i na delu ka Zemunu.
I dok Kinezi rade most, istovremeno domaće firme grade pristupne saobraćajnice. Kroz oranice i polja žitarica odmakli su do puta za Ovču. Na prvih šest kilometara od mosta završen je trup saobraćajnice i ugrađena kamena podloga, koja je asfaltirana u dužini od skoro dva kilometra. S obe strane auto-puta su i biciklističke staze, koje su prekrivene asfaltom dužine 400 metara. Još ranije završeni su betonski propusti i armirano-betonske konstrukcije preko Velikog kanala i kanala Vizelj.
Napreduje i zrenjaninska petlja
Gradi se i zrenjaninska petlja, koja će obilaznicu spojiti sa putem od Beograda ka ovom gradu. Tu se sada grade mesta za stubove sa obe strane magistrale. U narednih osam kilometara, do puta za Ovču, završava se pravljenje nasipa. Gradi se i most preko pruge Beograd-Pančevo, gde je od 32 stuba izgrađeno 25. Deo obilaznice od Zemuna do Zrenjaninskog puta trebalo bi da se izgradi do kraja 2014.
Završetak svih puteva tek 2015?
Da bi gradili obilaznicu, u "Direkciji za građevinsko zemljište" morali su da reše imovinsko-pravne odnose sa čak 400 vlasnika parcela. Međutim, sa šestoricom čija imanja se nalaze na trasi između Zrenjaninskog i Pančevačkog puta, ti pregovori su poprilično teško išli, pa su se i odužili. Zbog toga "Direkcija" sada pregovara sa izvođačem radova da se produži rok za izgradnju te deonice do avgusta 2015. godine.






























;