Ugovor o postavljanju 2,7 kilometara tramvajskih šina preko Mosta na Adi potpisan je juče (20.03.2018) a radovi bi trebalo da budu završeni za 420 dana. Kako je saopšteno iz gradske uprave Beograda, radove će izvoditi firma Energoprojekt a grad je za to izdvojio skoro dve milijarde dinara.
Gradski menadžer Goran Vesić je, kako je saopšteno, obišao radove na mostu i rekao da će dogovoreni rokovi biti strogo kontrolisani, jer od završetka tog posla zavisi početak izgradnje novog savskog mosta i tunela koji će povezivati Karađorđevu ulicu i Bulevar despota Stefana.
- Tokom ovih radova završiće se projektovanje tunela i novog savskog mosta, koje izvodi kompanija CIP, kako bismo početkom sledeće godine raspisali tendere za njihovu realizaciju - istakao je Vesić.
Ilustracija (preuzeto sa www.pixabay.com)
On je dodao da će čim tramvaji krenu preko Mosta na Adi u maju naredne godine, biti preseljen Stari savski most i da će tada krenuti izgradnja novog savskog mosta.
Vesić je istakao da će novi tunel „prirodni nastavak novog savskog mosta, omogućiti brzu vezu kroz stari deo grada i smanjenje koncentracije saobraćaja u centru od 11 do 14 procenata, a istovremeno će se rasteretiti Brankov most".
Prema njegovim rečima, paralelno će se raditi i saobraćajnice Vladimira Popovića i Zemunski put, koje sa novobeogradske strane treba da prime saobraćaj sa novog savskog mosta.
On je dodao da Beograd očekuju još dva velika projekta - izgradnja tunela kroz Topčidersko brdo, na rakovičkoj strani Mosta na Adi, kao i izgradnja novog mosta preko Ade Huje.