INFONET-468X60-BANNER

Počinju pripreme za gradnju mosta kod Počitelja

26.11.2015. | Indikator

Jasmin Bučo, v. d. direktora „Autocesta FBiH“, izjavio je u razgovoru za „Dnevni avaz“ da ova državna firma uskoro počinje gradnju kolosalnih objekata na Koridoru Vc, među kojima je gradnja mosta Počitelj dužine 945 metara i maksimalne visine 100 metara.

Bučo naglašava da je riječ o jednom od najkompleksnijih mostova na Koridoru Vc, čija je rasponska konstrukcija među stubovima 147 metara. On je najavio i nove prioritete u nastavku gradnje auto-puta. Podvukao je da su „Autoceste“ za nastavak gradnje već obezbedile 320 miliona KM, ali nije isključio ni dolazak svetskih građevinskih kompanija u BiH.

Ilustracija (www.pixabay.com)

- Prioritet je gradnja auto-puta od Međugorja prema Počitelju i dalje prema Mostaru, od Zenice jug prema Zenici sever i dalje do opštine Žepče te od reke Save kod Svilaja do Odžaka. U narednom periodu planiramo realizovati 85 kilometara auto-puta i pokrenuti projekte dužine 62 kilometra – kaže Bučo.

Govoreći o mostu Počitelj, Bučo kaže da počinju ozbiljni radovi na ovoj poddionici, gdje je već osigurano oko 100 mil EUR za troškove. Most Počitelj najduži je most na Koridoru, čijom je gradnjom predviđeno spajanje i dvije obale rijeke Neretve.

- Poslije tunela „1. mart“ i mosta Studenčica, mostom Počitelj podižemo nivo za još jednu stepenicu u svijetu ozbiljnih građevinskih poduhvata. Osim toga, zenička zaobilaznica predstavlja najkompleksniji projekt s aspekta geologije – istakao je Bučo.

Ocijenio je da će fokus nove uprave „Autocesta FBiH“ biti pravljenje detaljne strategije za nastavak i završetak Koridora Vc, ali i drugih prioritetnih putnih pravaca. Pojasnio je da dosadašnji model gradnje pokazuje znakove slabosti i da se mora tragati za novim modelima održivog finansiranja.

- U naredne četiri godine moramo osigurati još 870 miliona evra da bismo završili 70% Koridora.No, povećanje prihoda neophodno je ako želimo nastaviti gradnju auto-puteva – smatra Bučo.

Kada je u pitanju gradnja brze saobraćajnice Lašva-Vitez-Donji Vakuf, on kaže da je ova dionica među prioritetima.

- Deo tog pravca Lašva-Travnik na novoj je osnovnoj evropskoj transportnoj mreži. Postoji mogućnost da se uz adekvatne finansijske aranžmane privuče privatni kapital za gradnju dionice i to je model koji treba pokušati. Ali, naravno, Vlada FBiH donosi konačnu odluku – rekao je Bučo.

 

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;