INFONET-468X60-BANNER

BMW Olimpijski paviljon

13.07.2012. | Gizmag

Jul je, što znači da ima manje od mesec dana do otvaranja Letnjih Olimpijskih igara 2012 u Londonu. Za prosečnog građanina sveta, to znači jednostavno samo malo čišćenje rasporeda i pravljenje dodatnog vremena za navijanje za njegovu/njenu zemlju. Za BMW i arhitektonski biro Serie Architects, to znači nadgledanje završnih radova u velikom paviljonu koji uključuje integrisani vodopad.

Kompanija BMW je sponzor Olimpijskih igara u Londonu i ona je bila poprilično zauzeta pripremama za igre. Prošlog meseca, luksuzni proizvođač automobila predstvaio je prvu "i" radnju na Park lejnu u gradu domaćinu. U međuvremenu, britanksa marka MINI je objavila specijalno izdanje Rocketman-a i kapriciozan video pod nazivom "The Britalian Job" u očekivanju Olimpijskih igara.

Do sada najvidljiviji potez BMW-a za Olimpijske igre je, međutim, kompanijin Olimpijski paviljon, koji se izdiže iznad reke Waterwork između Olimpijskog stadiona i Plivačkog centra. Više od lokacije, postavka pored reke je fundamentalna za dizajn paviljona.

U nečemu što se naziva "tečna arhitektura", biro Serie Architects pretvaraju donja dva nivoa paviljona u životni prostor definisan tekućom rečnom vodom. Voda prikriva eksponate i posetioce sa tankim, eteričnim zidovima ispunjenih kretanjem, bukom i fluksom. Pored isporučivanja definišućeg arhitektonskog elementa, voda služi da hladi posetioce, nudeći održivu formu klimatizacije sa malim uticajem na životnu sredinu.

Iz arhitektonskog biroa Serie objašnjavaju da je paviljon inspirisan viktorijanskim letnjim pozornicama, koje su koristile proste forme i minimalni dizajn kako bi smanjili razdvajanje prirode i čoveka. Vodopani zidovi su najhrabriji elementi koji se koriste za stapanje paviljona sa njegovim prirodnim okruženjem, dok je ostatak dizajna veoma jednostavan, koristeći matematičke zasnovane krivine i uglove širom objekta.

Sa takvim prirodnim kontrastom, vrlo je logično i pogodno da kompanija BMW koristi paviljon kako bi prikazala svoju najzeleniju tehnologiju. BMW će koristiti seriju manjih paviljona na spratu kako bi prezentovao svoje najnovije inovacije, koje će nesumljivo uključivati i3 električni gradski automobil, koji će uskoro biti u prodaji, i i8 plug-in hibrid. Takođe, pretpostavljamo da će BMW izložiti i svoj i Pedalec sklapajući skuter.

Pored prikazivanja svojih proizvoda na dramatičan način, uloga kompanije BMW kao zvaničnog automobilskog partnera i sponzora Olimpijskih igara će podrazumevati pružanje oko 4.000 vozila za prevoz sportista i zvaničnika. Automobilska kompanija kaže da će flota biti zasnovana na odžrivim tehnologijama, uključujući električne, hibridne i nisko emisone dizel automobile.

Arhitektonski biro Serie Architects kaže da će individualni paviljoni koji čine veću BMW strukturu imati svoju post-olimpijsku ulogu. Oni će biti razmešteni po britanskoj unutrašnjosti i služiće kao podsetnik na Olimpijske igre i uopšte održivosti.

Linkovi:

Povezani tekstovi sa Gradjevinarstva.rs:

 

Komentari: 0

TEKSTOVI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;