INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Bajina Bašta: Putevi neodržavani, klizišta prete

28.05.2014. | B-92

Za popravku puteva i sanaciju klizišta u Bajinoj Bašti biće potrebno 300 miliona dinara, izjavio je tehnički direktor „Puteva Užice“ Leko Korićanac. Kako je naveo, na sređivanju puteva u ovoj opštini je trenutno angažovano oko 100 radnika „Puteva Užica“ sa 12 građevinskih mašina i 15 kamiona.

- Na putnim pravcima od Užica ka Dubu-Kostojeviću-Rogačici-Debelom brdu registrovali smo 36 klizišta i odrona koji su ugrozili ove putne pravce. Dva mosta od Kostojevića prema Vardi su takođe teško oštećena. Sva klizišta su obrađena i urađeni su elaborati koje šaljemo „Putevima Srbije“ sa procenom štete od 300 miliona dinara – kaže Korićanac.

Korićanac ističe da je pored nedostatka geotehničkih elaborata prilikom gradnje puteva, veliki problem nastao i usled njihovog neodržavanja.

- U poslednje tri godine putevi koji su dati na održavanje lokalnim samoupravama u užičkom kraju, dovedeni su zbog nedostatka adekvatne mehanizacije u lokalnim samopuravama i preduzećima u takvo stanje da su kanali za odvodnjavanje i propusti zapušeni. Voda ako ne može da ide tim kanalima ide kuda je gravitacija nosi i stvaraju se odroni i klizišta – ističe Korićanac.

Pored opštine Bajina Bašta u kojoj je najviše oštećena putna infrastruktura, „Putevi Užice“ rade i na sanaciji odrona i klizišta u Mokroj Gori, gde se oko 8.000 kubika zemlje obrušilo na put Užice-Mokra Gora.

- Saobraćaj na toj deonici se reguliše stalnim odnošenjem te zemlje na deponiju i on je prohodan, ali će i na tom delu biti potrebno da se uradi detaljna sanacija – kaže Korićanac.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;