Vojvođanska ulica otvorena je za saobraćaj pre roka zahvaljujući putarima koji su vredno radili proteklih sedam meseci. Iako su preostali završni radovi, vozila već mogu u šest traka nesmetano da jezde pravcem dugim 1.500 metara. Saobraćaj je znatno rasterećen od Bežanije ka novobeogradskim blokovima, a obezbeđena je i bolja komunikacija sa Ledinama i Surčinom.

Rekonstrukcija od Vukasovićeve do Gandijeve u dužini od 900 metara, koju je izvodila firma „Štrabag“, počela je prošle jeseni i prema dinamici radova planirano je da posao bude završen u roku od osam meseci. Iako je ulica otvorena za saobraćaj, krajnja desna traka u oba pravca još nije potpuno u upotrebi, zbog saobraćajne signalizacije za novu regulaciju, tehničkog prijema i odobrenja nadležnih institucija. I mada su vozači već isprobali asfalt na novom kolovozu, još se izvode završni radovi.
- Do kraja radova, negde tokom maja, spore trake će ostati zatvorene s obzirom da su preostali poslovi na trotoarima i biciklističkim stazama – objašnjava Nenad Bajić iz „Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju“. - Svi radovi će biti završeni sledećeg meseca, a u međuvremenu vozači će moći da koriste po dve trake u oba smera.
Osim nove saobraćajnice urađena je i prateće infrastruktura sa podzemnim instalacijama, osvetljenje, trotoari, parking, biciklističke staze, ozelenjavanje. A završetkom ove deonice, Vojvođanska ulica je dobila konačan izgled posle šest godine od početka radova.
Rekonstrukcija počela 2008.
Projekat proširenja Vojvođanske ulice počeo je 2008 godine. U prvoj fazi izgrađena je deonica od Ulice Ivana Ribara do Vukasovićeve. Imovinsko-pravni problemi, zaustavili su radove već sledeće godine. Kada su problemi koji su kočili dalju izgradnju, rešeni, lane je nastavljeno uklonjanje objekata i druga faza radova, do Gandijeve.
Povezuje blokove i centar
Novi Beograd ispresecan je modernim saobraćajnicama u dužini od 160 kilometara, a Vojvođanska ulica koja prolazi kroz naselje Bežanija, predstavlja jednu od glavnih veza ljudima iz novobeogradskih blokova i prigradskih naselja sa centrom prestonice. Njome prolazi šest linija gradskog saobraćaja, kao i prigradske za Jakovo, Dobanovce i druga sremska naselja.






























;