Ministar građevine Velimir Ilić rekao je da će se kod Bariča graditi isti most kao što je most na Adi koji će biti u sklopu Koridora 11. On je objasnio da će "ovih dana" biti organizovan tender za dve koncesije na Koridoru 11, za deo oko mosta Zemun-Borča i deo auto-puta od Preljine do Požege, koje uključuju izgradnju još jednog mosta na Savi.
"Sadašnji most na Adi je bio za projekat desne obale auto-puta, ali je auto-put pre pet godina prebačen na levu obalu tako da je most na Adi potpuno ispao iz igre. Gradiće se most kod Bariča istog profila na koji će se preneti saobraćaj iz Surčina i koji će imati istu petlju kao i most na Adi," objasnio je Ilić.

Ilić je rekao da su se na tender za koncesije prijavile dve kineske kompanije i da je već dogovoreno da se jedan deo sredstava za ove radove finansira iz kredita koji je odobrilo kinesko ministarstvo ekonomije.
"To je trenutno najpovoljniji kredit na svetu, sa kamatom od dva odsto i velikim grejs periodom. Mi smo prvi i jedini dobili takav kredit", rekao je Ilić.
Ilić je reka da, kad je u pitanju lakše dobijanje građevinskih dozvola za investitore, zakon gotov i da je rađen po svetskim kriterijumima.
"Probleme je što gradske vlasti po ovom zakonu sada dobijaju pare samo od poreza na imovinu i zarade i što gube deo koji se odnosi na dozvole", kazao Ilić i dodao da su gradske takse za gradnju preskupe.
On je istakao da srpske građevinske kompanije jedino mogu da budu konkurentne i uspešne na tržištu ukoliko, sve "male firme usisamo u jedan veliki gigant".






























;