Zbog loše izgrađenog puta na kome se samo posle nekoliko meseci pojave rupe, procepi i neravnine, u Srbiji nijedno putarsko preduzeće, niti nadzorni organ koji je kontrolisao radove, nije odgovaralo. Ministarstvo saobraćaja formiralo je posebnu komisiju koja je već otpočela kontrolu puteva.
Javna tajna je, a to priznaju i sami građevinci, da se najviše krade na asfaltu. I pored činjenice da su srpski drumovi u katastrofalnom stanju, iz Ministarstva saobraćaja tvrde da inspektori državnih puteva do sada nisu praktikovali da pišu prijave.
- Sada se radi takozvano kernovanje, i to tako što se na putu izdubi rupa u obliku valjka i tako izvadi ceo sloj, na kome se radi laboratorijska analiza – kvalitet asfalta, debljina, sastav... Provere su na bazi slučajnog uzorka. Na taj način videćemo kako je, gde i šta urađeno, tačno se zna ko je izvođač radova i ko je bio nadzorni organ. Tako ćemo znati ko je odgovoran – kažu u Ministarstvu saobraćaja.






























;