Železnice Srbije i italijanska kompanija "JV Italijana konstrukcioni – Konzorcio armatori ferovijari Itali" rade zajedno da se što pre prevaziđu problemi, izbegnu kašenja u izvođenju radova i završe građevinski radovi na izgradnji dvokolosečne pruge od stajališta Gilje do Paraćina, u okviru modernizacije međunarodnog železnikog Koridora 10.
Kako se navodi u saopštenju Železnica Srbije, to je zaključeno na sastanku generalnog direktora tog preduzeća Dragoljuba Simonovića, sa predstavnicima italijanskog konzorcijuma, koje je predvodio Fabio Brunori, generalni direktor kompanije i projekt menadžer na ovom poslu.

U saopštenju se navodi da se razgovaralo o rokovima realizacije posla, tehničkim problemima koje treba rešavati, eksproprijaciji zemljišta u zoni radova, kao i o mogućnostima za proširenje saradnje između dve kompanije.
"U realizaciji projekata na železnikom Koridoru 10 postoje brojni problemi, posebno kada je o poštovanju rokova reč. Železnice Srbije spremne su da učine sve da se problemi prevaziđu, skrate rokovi za izvođenje radova i modernizacija železnikog Koridora 10 maksimalno ubrza", rekao je generalni direktor srpskog železničkog preduzeća Dragoljub Simonović.
Ugovor o izvođenju građevinskih radova na izgradnji nove dvokolosečne pruge od stajališta Gilje do stanice Paraćin između srpskih železnica i italijanske kompanije potpisan je 2. jula 2012. godine.
Vrednost posla je 16.162.000 evra, a finansiranje je obezbeđeno iz kredita Evropske investicione banke.
Pored izvođenja građevinskih radova, predstoji i elektrotehniki deo poslova, nakon čega će nova dvokolosčena, elektrificirana pruga biti dugačka 10,5 kilometara i osposobljena za brzine do 160 kilometara na sat, podseća se u saopštenju.






























;