Na konferenciji za novinare koja je održana u Henkel Ceresit fabrici u Inđiji, sektor Adhezivi i tehnologije kompanije Henkel predstavio je svoje investicije u 2011. godini. Od početka godine, taj sektor uložio je čak 1,3 miliona evra u unapređenje šaržne linije, pakerice za pakovanje proizvoda od 5kg, kao i novu Ceresit ultrazvučnu tehnologiju zatvaranja džakova.
|
|
Prisutni su imali priliku da se bolje upoznaju sa najnovijom inovacijom Henkel Adheziva, novim Ceresit pakovanjem, zahvaljujući kom su džakovi dobili novi izgled, procenat prosipanja i gubitka materijala iz njih je sveden na minimum, dok je istovremeno smanjena i količina prašine koja se pojavljuje pri procesu njihovog punjenja i pražnjenja.
"Kao jedan od lidera u svojoj oblasti, sektor Adheziva kompanije Henkel, svoju poziciju shvatio je ozbiljno i svoj uspeh duguje upravo poslovanju orijentisanom ka održivom razvoju i društeno odgovornom poslovanju. Ulaganje u razvoj, unapređenje tehnologija koje vode ka još zadovoljnijem kupcu, a uz zaštitu životne sredine, jeste ono što nas izdvaja, ono čemu stremimo i što će ostati naše trajno opredeljenje", izjavio je na konferenciji direktor sektora Adhezivi Jovan Šarenac.
Uz pomoć novih Ceresit džakova, težina postignuta pri punjenju ostaje nepromenjena i tokom transporta. Maloprodajni objekti će od sada biti čistiji, uz još optimalnije uslove skladištenja, čime je omogućena i povećana zaštita proizvoda.