IZOLACIJA-468X60-BANNER

INFONET-970X250-BANNER

Dokle se stiglo sa rekonstrukcijom železničke stanice u Novom Sadu

29.09.2022. | Vojvodina uživo

Deonica Novi Sad – Subotica je treća deonica brze pruge koja se radi u okviru rekonstrukcije i izgradnje brze pruge Beograd – Budimpešta.

Kako napreduju radovi na železničkoj stanici u Novom Sadu, u okviru druge faze, i nadvožnjaku u Partizanskoj ulici, pogledajte u videu:

U okviru prve faze radova – koja obuhvatala prva tri stanična koloseka, kao i 10. i 11. kolosek  – rekonstruisani su stanični peroni, temelji perona i nadstrešnica, kao i šahtovi za kišnu kanalizaciju, dok su drugom fazom obuhvaćeni radovi na preostalim kolosecima, navodi portal Vojvodina uživo.

Postojeći stanični pothodnik ispod trećeg, četvrtog, petog i šestog koloseka biće produžen i modernizovan, a novi deo pothodnika u dužini od 30m imaće i stepenišnu konstrukciju, kojom će se izlaziti na novoprojektovani treći i četvrti peron.

Ovo je prva rekonstrukcija železničke stanice u Novom Sadu od 1964. godine, kada je izgrađena.

Portal Vojvodina uživo podseća da je obnova započeta u septembru 2021. godine. Prva faza radova je završena i 19. marta je otvorena pruga Beograd – Novi Sad.

Radove izvodi kineski konzorcijum "China Railway International" i "China Communications Construction Company", a vrednost ugovora je 1,16 milijardi dolara. Završetak radova planiran je do kraja 2024. godine.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


BAUDER-300X250-BANNER

Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 05.06.2023.
Šta bi sa korupcijom po opštinama gde se ne...
Gradjevinarstvo.rs 26.05.2023.
Mogu da se mešaju sa epoksidnim smolama. Za...
Дејан 24.05.2023.
Да ли ваши пигменти могу да се мешају са еп...
Sloba 22.05.2023.
Lepi planovi ali nikad više. Idemo na Taru.
Konstruktor 17.05.2023.
Kolege, imajuci visedecenjsko iskustvo iza ...

;