INFONET-468X60-BANNER

Poslednji radovi na pruzi Gilje-Ćuprija-Paraćin

23.11.2015. | Tanjug

Radnici i stručnjaci GIP „Konstruktor“ iz Beograda i IOG Sarajevo su u Gilju izvršili uklapanje i desnog koloseka nove dvokolosečne pruge Gilje-Ćuprija-Paraćin u postojeći kolosek iz pravca Beograda.

- Poslednja tri dana položili smo kolosečnu rešetku i omogućili kretanje mašina, danas radimo na elektrotermičkom zavarivanju šina, ugradnji tučanika, podbijanju koloseka i dizanju na projektovani nivo, što će, koliko sutra biti završeno – izjavio je „Tanjugu“ inženjer „Konstruktora“ na gradilištu Stefan Pavlović.

Ilustracija (www.pixabay.com)

Reč je o uklapanje i desnog koloseka u postojeći na 140 kilometru međunarodne pruge Beograd-Niš na Koridoru 10, levi kolosek je uklopljen i u saobraćaju je od 9. oktobra, objasnio je Pavlović.

- Ovim se praktično završavaju radovi na dvokolosečnoj pruzi i očekujemo da svi radovi na dvokolosečnoj pruzi budu zavrseni za par dana, a pruga će moći biti puštena u saobraćaj u narednih nekoliko dana – rekao je Pavlović. - Preostaje nam rekonstrukcija jednokolosečne pruge Ćuprija-Paraćin, izlazni deo iz stanice Ćuprija prema Paraćinu, koja je odvojena od dvokolosecne.

„Železnice Srbije“ su za 24. novembar najavile uključivanje napona u kontaktnu mrežu nad novosagrađenim desnim kolosekom od Jagodine do Ćuprije.

Italijani specijalnim uređajima vrše spajanje i zavarivanje šina. „Konstruktor“ je sa partnerom iz Sarajeva podizvođač radova Italijanske kompanije „Italijana Construzioni CAF“, koja gradi novu dvokolosečnu prugu Gilje-Ćuprija-Paraćin.

Nova dvokolosečna pruga Gilje-Ćurije-Paraćin, na Koridoru 10 duga je 10,5 kilomatara, projektovana za brzine do 167 kilomatara na sat i planirano je da bude puštena u saobraćaj ovog meseca. Jedan, levi kolosek, te pruge, od Jagodine do Ćuprije, je veću u saobraćaju od 9. oktobra.

Izgradnja te deonice pruge, sa novim železničkim mostom na Velikoj Moravi, finansira se kreditom „Evropske investicione banke“ u iznosu 16,2 miliona evra, a investitor je „Železnica Srbije“. Kontaktnu električnu mrežu i signalne urađeja na pruzi izvodi Kompanija „Simens“.

 

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;