Magistralna pruga od Pančeva do Subotice ne može da zadovolji potrebe privrede i građana jer je u katastrofalnom stanju – urađena u 19. veku. „Poslednji put ta pruga remontovana je 1935. godine“, upozorio je izvršni direktor „Železnice Srbije“ Nenad Kecman.

- U lošem stanju je i pruga između Zrenjanina i Novog Sada i prosto je neshvatljivo da u jednoj ravnoj Vojvodini imamo tako loše stanje infrastrukture – kazao je Kecman novinarima u Zrenjaninu posle sastanka o obnovi železničkog saobraćaja.
On je podsetio je Vojvodina u 19. veku imala najgušću železničku mrežu u Evropi, devet kilometara pruge na hiljadu stanovnika. Po rečima Kecmana, razgovara se o tome da obnovu železničkog saobraćaja u Vojvodini finansiraju Republika, Pokrajina i lokalne samouprave.
- Novi vozovi, kupljeni ruskim kreditom, neće moći da saobraćaju našim prugama ako ih ne modernizujemo – kazao je Kecman. On je dodao da su osim dobrih pruga potrebni i kvalitetne radionice i kadar. - Razgovarao sam sa pokrajinskim sekretarom za privredu Miroslavom Vasinom da Vlada Vojvodine finansira izradu projekta modernizacije pruga, a kada završimo projekte da krenemo u obezbeđivanje finansijskih sredstva. Ukoliko budemo brzi već u drugoj polovini iduće godine mogli bi da započnu radovu.
Načelnik Srednjobanatskog okruga Dušan Šijan je kazao da je na današnjem sastanku u sedištu tog okruga razgovarano i o povećanju brzine vozova na 80 kilometara na čas i osovinskog opterećenja na 22,5 tona po osovini.
Razmatrana je i sanacija zgrade starog „Šinvoza“ radi formiranja baznog depoa, a razgovaralo se i o mogućnosti školovanja železničara u Srednjoj tehničkoj školi u Zrenjaninu, i na Tehničkom fakultetu u Zrenjaninu.






























;