INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Hisense inverter klima uređaji: Najviši nivo razvoja rashladne tehnologije

07.04.2022. | Gradjevinarstvo.rs

Kompanija Hisense, svetski lider u proizvodnji potrošačke elektronike, na srpskom tržištu prisutna je od 2018. godine kada se pojavila sa ciljem da kupcima ponudi potpuno novo iskustvo kupovine – konkurentnu cenu uz odličan kvalitet i brojna tehnološka unapređenja u odnosu na tržišne standarde.

Četiri ključna elementa iza kojih stoji Hisense su "Tehnologija, Kvalitet, Integritet i Odgovornost". Da reči nisu samo reči govori činjenica da su proizvodi kompanije u veoma kratkom roku stekli poverenje velikog broja potrošača u Srbiji - za razumnu cenu kupci dobijaju sve što i očekuju od svojih novih uređaja.

Kineski gigant Srbiji je prvo predstavio svoju seriju smart televizora koji su vrlo brzo postigli ogroman uspeh. Zatim je usledio i uspeh na polju klima uređaja, kada je 2020. godine Hisense srpskom tržištu predstavio inverter tehnologiju u klima uređajima, inovaciju koja već treću deceniju zaredom Hisense kompaniju održava na čelu ove industrije i to na globalnom nivou.

Od trenutka kada je Hisense prvi plasirao ovu savremenu tehnologiju u Kini, kompanija se obavezala da će je narednih 20 godina razvijati i promovisati sa ciljem da dostigne vrhunski kvalitet proizvoda, da svoje proizvode zasniva na najnovijim tehnologijama i da izgradi poverenje potrošača. Uz iskustvo u oblasti potrošačke elektronike koje traje već više od pola veka, rezultat napora na razvoju inverter tehnologije je prepoznatljivost Hisense klima uređaja kao uređaja koji potrošačima nude najbolju cenu za najsavremenija tehnološka rešenja.

Hisence predstavništvo

Hisence predstavništvo

Kada je reč o istoriji kompanije, Hisense je osnovan još 1969. godine u Kini. Tokom dugog niza godina cilj kompanije je ostao nepromenjen - da stvara potrošačku elektroniku koja će kupcima omogućiti kvalitetniji i lagodniji svakodnevni život, a za nju neće morati da izdvoje čitavo bogatstvo. Rezultat su konstantna unapređenja, inovacije, strateški razvoj i uvek za nijansu unapređen kvalitet svakog uređaja.

U bogatom Hisense asortimanu naročito se izdvajaju klima uređaji koji se sa pravom smatraju jednim od najboljih na svetu. Hisense je počeo da radi na klimatizaciji davne 1988. godine, a prvi inverterski klima uređaj u Kini lansiran je na tržište 1997. godine. Potom su u godinama koje slede nastajali sve napredniji klima uređaji što je donelo i pohvalu kineske vlade za energetski najefikasnije klima uređaje u 2018. godini.

Poverenje potrošača stečeno je i na činjenici da Hisense sam proizvodi sve potrebne komponente inverterskih sistema za klima uređaje.

Hisense/Hitachi predstavništvo

Hisense/Hitachi predstavništvo

Osim toga, Hisense Corporation ima zajednička ulaganja sa globalnim brendovima kao što su IBM, Hitachi i Whirlpool. Kompanija Quingdao Hisense/Hitachi airconditioning System Co. je osnovana 2003. godine kao zajedničko ulaganje između Hisense Group i Hitachi Appliances Inc, za proizvodnju klima uređaja, razvoj tehnologije, marketing i usluge.

Hisense/Hitachi u kontinuitetu razvija nove profesionalne klima uređaje, kao odgovor na veliku potražnju za naprednom tehnologijom. Vodećim dizajnom, neprevaziđenom uslugom i profesionalnim menadžmentom, Hisense/Hitachi proizvodi tehnološki najnaprednije uređaje za centralnu klimatizaciju u Kini, a potom ove sisteme distribuira na svetska tržišta i tako tehnološki vodi kinesku komercijalnu klimatizaciju na viši nivo, kreirajući bolji eko-sistem.

Hisense danas u svom vlasništvu ima 16 kompanija, 7 razvojno-istraživačkih centara i 7 proizvodnih baza u inostranstvu, a proizvodi pod brendom Hisense prodaju se u više od 130 zemalja širom sveta. Hisense je jedina korporacija koja je čak dva puta osvojila kinesku nagradu za kvalitet (China Quality Award).

U maju prošle godine, na događaju u Šenženu, KANTAR i Google zajednički su objavili BrandZ™ listu 50 najboljih kineskih brendova u usponu na svetskom nivou, na kojoj je Hisense zauzeo 7. mesto. U isto vreme, Hisense je zauzeo 8. mesto na BrandZ™ listi Top 20 zvezda u usponu na tržištima u razvoju.

Neosporan uspeh kompanije u polju potrošačke elektronike otvorio je mogućnost angažovanja i na drugim poljima, a Hisense je već godinama posebno orijentisan na promociju sportskih vrednosti kroz sponzorstva nekih od najvećih sportskih događaja: FIFA World Cup 2018 i 2022, UEFA EURO 2016 i 2020, Formula One Red Bull racing, Australia Open, kao i fudbalskih klubova Paris Saint-Garmain i Leeds United, kao i Fnatic-a, najuspešnijeg esport brenda u poslednjoj deceniji.

Trenutni Hisense asortiman klima uređaja sa i bez invertera u Srbiji dostupan je i za online kupovinu putem webshopa na Hisense sajtu: https://rs.hisense.com/

 

Komentari: 0

TEKSTOVI /iz kategorije/


SAUTER-300X250-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;