Sajam građevine – Budva 2007

01.10.2007. | Gradjevinarstvo.rs

Nedavno završen Sajam građevinarstva, održan od 26. do 30. septembra 2007. godine, nastavio je uspešnu sezonu Jadranskog sajma, ocenio je Rajko Bujković, Izvršni direktor Sajma u Budvi. Ovogodišnja smotra najnovijih dostignuća iz oblasti građevinarstva okupila je dvostruko više izlagača od prošlogodišnje, na duplo većoj površini zakupljenog prostora i zasigurno prevazilazi sve do sada organizovane sajamske manifestacije u Crnoj Gori. U pripremi 29. Sajma građevinrastva aktivno je učestvovao Organizacioni odbor manifestacije kojim je predsedavao prof. dr Goran Radović, dekan Arhitektonskog fakulteta Podgorica.

Na Sajmu je svoje usluge i proizvode predstavilo preko 300 proizvođača i firmi iz 27 zemalja: Crne Gore, Austrije, Belgije, Bosne i Hercegovine, Češke, Danske, Engleske, Finske, Hrvatske, Italije, Japana, Kine, Koreje, Mađarske, Makedonije, Nemačke, Poljske, Rumunije, Rusije, Slovenije, Srbije, Španije, Švajcarske, Švedske, Turske, SAD i Velike Britanije.

U okviru 29. Sajma građevinarstva održani su poslovni susreti privrednika Crne Gore i privrednika Istarske županije, Dan mađarske privrede u Crnoj Gori, kao i okrulgi stolovi i brojne prezentacije izlagača. Među posetiocima su bili i zvaničnici država regiona: Mađarske, Hrvatske, Albanije, kao i zvaničnici zemlje domaćina..

EXPO TROPHY

A.D. Jadranski sajam, u cilju podsticanja tržišne komunikacije, edukacije potrošača, te marketinške i propagandne prezentacije proizvoda, dodeljuje najuspešnijim izlagačima priznanje – EXPO Trophy. Stručni žiri je zasedao u sastavu: Slobodan Mitrović kao predsednik, a Velibor Zolak, Savo Pavlović, Ranko Pavićević i Momčilo Stojanović kao članovi žirija.

Na svojoj prvoj sednici žiri je, pored ostalog, utvrdio osnovna polazišta koja su poslužila kao kriterijumi za njegov rad:

  • novi proizvod - način prezentacije na štandu
  • arhitektonsko i dizajnersko rešenje štanda
  • kvalitet i obim propagandnog materijala na štandu
  • prateće komunikacijske aktivnosti (elektronski mediji, publikacije, bilbordi, pisane pozivnice, telemarketing itd.)
  • manifestacije koje učesnik organizuje: press konferencije, promocije, kokteli i sl.
  • obučenost i ponašanje osoblja na štandu, animacija posetilaca štanda

Na osnovu detaljnog uvida u prezentaciju 323 izlagača iz svih segmenata građevinske struke, žiri je bio zadovoljan raznovrsnošću i celovitošću sajamske prezentacije. Na sednici održanoj 27. septembra žiri je doneo odluku da specijalno priznanje dodeli izlagaču Dalmacijacement d.d. iz Splita, bronzanu plaketu izlagaču Prvi maj Čačak a.d, srebrnu Trgomenu – PV iz Danilovgrada, a prvu nagradu i zlatnu plaketu Hrvatskoj gospodarskoj komori iz Zagreba.

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


TEKSTOVI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /slučajan izbor/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
veselnik 13.04.2019.
"Služba za urbanizam koja će okupiti 10 str...
Ljubinka 09.04.2019.
Da li se na zidove koji su krecenim prajmer...
Maks 04.04.2019.
Političari treba da shvate da se autoput, o...
Borko 03.04.2019.
Zasto se ne zapocne na vreme sredjivanje im...
Svetlana 03.04.2019.
Moze li neko da objasni gospodi iz Ministar...