Proslavljeni britanski fudbalski klub Čelsi napravio je iskorak u svet luksuznih nekretnina najavom izgradnje četiri impresivne stambene kule u Dubaiju. U saradnji sa poznatim investitorom, kompanijom DAMAC, klub planira da u okviru Dubai Maritime City napravi 1.400 luksuznih stanova, čineći ovaj kompleks prvim na svetu koji nosi pečat fudbalskog brenda.
Na krovu će se naći fudbalski teren (Foto: DAMAC)
Kule, visoke 130 metara, biće pozicionirane uz obalu Arapskog zaliva i biće obeležene karakterističnim plavim detaljima koji asociraju na klupski identitet Čelsija. Na ulazima će dominirati prepoznatljive oznake kluba, dok će centralno mesto zauzeti statua plavog lava - simbola londonskog kluba.
Kako navodi Damac, u ponudi će se naći stanovi različitih veličina, od jednosobnih do trosobnih, osmišljeni tako da pruže jedinstveno iskustvo stanovanja.
Predviđeni sadržaji kompleksa Chelsea Residences prevazilaze uobičajena očekivanja i uključuju fudbalski teren na krovu, centar za sportske performanse, privatni bioskop, salon sa akvarijumom i ekskluzivni sportski bar.
Centralno mesto će zauzeti statua plavog lava (Foto: DAMAC)
Pored toga, kompleks će ponuditi i vrhunske sadržaje za opuštanje, uključujući krioterapijski centar, prostor za vazdušnu jogu, kao i posebne šumske kapsule za opuštanje. Događaje pod nazivom "Captain Table" vodiće legende kluba i dodatno doprineti ekskluzivnosti ovog mesta.
Predsednik komercijalnog sektora Čelsija, Todd Kline, izjavio je da ova saradnja označava novo i uzbudljivo poglavlje za klub, koje će omogućiti fanovima i sofisticiranim kupcima da na poseban način postanu deo Čelsi nasledstva.
Njegove reči podržala je i Amira Sajwani iz DAMAC-a, navodeći da je projekat primer njihove posvećenosti kreiranju globalnih partnerstava kroz izuzetnu arhitekturu i luksuzan stil života. Ona je istakla da Dubai, kao prestonica ekskluzivnih nekretnina, predstavlja savršenu lokaciju za realizaciju ovakvog inovativnog poduhvata.
Kule će dostizati 130 metara (Foto: DAMAC)
Ovakvi projekti deo su rastućeg trenda u kojem vodeći brendovi ulaze na tržište luksuznih nekretnina. Nedavno je sličnu inicijativu predstavila i modna kuća Dolce & Gabbana, kao i automobilski gigant Mercedes-Benz, pokazujući da granica između luksuznog života i brend identiteta postaje sve tanja.
Najava izgradnje kompleksa Chelsea Residences predstavlja spoj sportskog nasleđa i urbanog luksuza, ostavljajući snažan utisak kako na ljubitelje fudbala, tako i na investitore u premium nekretnine.