INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Jagodina: Vivo šoping centar brže od plana

12.02.2014. | Tanjug

Dinamika izvođenja radova na izgradnji šoping centra "Vivo" u Jagodini, započetog polovinom decembra, za dve nedelje je brža u odnosu na planiranu, izjavio je direktor "Viva" Pavle Andrić. On je u izjavi tokom obilaska gradilišta, podsetio da je otvaranje šoping centra, čija je površina 10.000 kvadratnih metara, predviđeno za 15. jun.

- U ovom trenutku je dinamika izvođenja radova brža u odnosu na planiranu za dve nedelje, ali da li će doći do ranijeg otvaranja zavisi i od poslovne politike zakupaca – rekao je Andrić, koji je i vlasnik 90 odsto kapitala šoping centra "Vivo".

On je dodao da, kada je reč o zakupcima, postoji veliko interesovanje svih bredova koji postoje na tržištu Srbije i da se sada radi na tome da se izabru nabolji zakupci.

- Ako ne budemo imali mesta za sve, razamišljamo i o proširenju, drugoj fazi, na prostoru neposredno pored ove lokacije, na kome bi se moglo izgraditi još do 10. 000 kvadrata, ali videćemo koliko ce nam trebati – rekao je Andrić.

On je rekao da se ozbiljno razmišlja o toj drugoj fazi i da će informacije o tome imati u narednih mesec-dva. U ovom trenutku možemo da povrdimo otvaranje je za 15. juna, sa sastavom zakupaca, koji će naići na pozitivan ođek kupac u Jagodini i okolini, ponovio je Andrić. Istakao je da je na gradilštu, u proseku dnevno angažovano stotinu radnika, a van gradilišta, oni koji rade za izgradnju, u kooperantskim kućama, još najmanje 1.000 radnika. Betonski stubovi se proizvode u "Fabrici" u Nišu, paneli i krovovi u Bajinoj Bašti.

Izgradnja šoping centra "Vivo" počele je 12. decembra, vreme je "poslužilo" graditelje, i kada bude otvoren zaposliće 300 radnika. Konkurs je otvoren na njihovom sajtu. Kada bude završen, to će biti moderan "ritejl park" sa više od 30 poznatih brendova i parkingom od 360 mesta, napomenuo je Andrić.

- "Vivo" se gradi u kompleksu Turističko-sportskog centra na lokaciji površine 25.000 kvadratnih metara, a kompleks čine četiri zgrade, koje u smislu forme i osećaja predstavljaju jednu celinu – objasnio je Andrić.

Centralni plato je zamišljen kao gradski trg – površina namenjena okupljanju i relaksaciji posetilaca, opremljena kako za decu tako i za odrasle. U letnjem periodu ovde će se nalaziti bašte restorana, kafići, poslastičarnice, a u zimskom periodu dečije klizalište sa pratećim sadržajima. Andrić je napomenuo da "Vivo" šoping park, mesto za kupovinu i zabavu cele porodice, "novi je koncept ritejl parkova".

- Za njegovu lokaciju izabrana je Jagodina koja je po svim parametrima grad budućnosti centralne Srbije, smeštena na Koridoru 10, od Beograda udaljena 130 kilometara, u centru Pomoravskog okruga koji broji više od 250.000 stanovnika – rekao je Andrić.

On je napomenuo da je "pažljivim planiranjem odlučeno da Vivo šoping park dobije, kao neposredno okruženje, najlepši deo Jagodine, koje se sastoji od Sportsko turističkog kompleksa Đurđevo brdo, ZOO vrta, akva parka, Muzeja voštanih figura, Sportske hale, FK Jagodine".

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;