Ministar građevinarstva Velimir Ilić optužio je direktora "Koridora Srbije", Dmitra Đurovića, da mu je privatni biznis važniji od poslova za koje je zvanično zadužen i da je Vladi neodgovorno davao pogrešne podatke. Ilić tvrdi da je Đurović podneo "falš izveštaje" o iznosu penala zbog kašnjenja radova na Koridoru 11, kao i da nije izabrao nijedno od tri ponuđena rešenja za prevazilaženje problema sa hrastom. S druge strane, u "Koridorima" tvrde da su sve optužbe ministra Ilića neistinite.
- Đurovića ne mogu da nađem ni pola sata dnevno u "Koridorima" – kaže Ilić. - Šta on radi ne znam. Čovek radi svoj posao i nema vremena da odluči o hrastu.

Upitan da li je zatražio smenu direktora "Koridora", ministar kaže da ga on nije ni postavio. Ali poručio je da Đurović iz svog privatnog biznisa treba da plati penale za kašnjenje radova na Koridoru 11 i da objasni 70 miliona evra penala na Koridoru 10.
Upitan da prokomentariše ove optužbe, direktor "Koridora" Dmitar Đurović, nam je rekao da njegove stručne službe pripremaju odgovore:
- Uprava za javni dug je 3. oktobra, podnela izveštaj da je za kredit EBRD do danas platila ukupno 2.574.110 evra po osnovu provizije na nepovučena sredstva – kažu u "Koridorima". - Ista uprava je potvrdila i da je za kredit Azerbejdžana do danas platila ukupno 1.501.106,3 evra po osnovu provizije za nepovučena sredstva. Sva ministarstva, Vlada i "Koridori" primili su ovaj izveštaj.
U "Koridorima" kažu da o sudbini hrasta odlučuje Ministarstvo građevinarstva. Penali kompaniji "Azvirt" zbog hrasta nisu plaćeni, ali postoji najava da će odštetni zahtev biti podnet. Sve ovo bi državu moglo da košta mesečno oko 150.000 evra.
- Što se tiče Koridora 10 i penala od 70 miliona evra, ministar Ilić bi trebalo da zna da je odštetni zahtev "Alpine" nastao pre dolaska Đurovića na čelo "Koridora" – kažu u ovom preduzeću.
Privatni posao
- Direktor "Koridora" ne bavi se privatnim poslovima od kada je imenovan za čelnika ovog državnog preduzeća – navode u "Koridorima". - Otvorena su 174 gradilišta, pokrenuta izgradnja više od 212 kilometara auto-puta, završeno 33,2 kilometra auto-puta i 9,6 kilometara regionalnog puta od planiranih 40 kilometara.






























;