INFONET-468X60-BANNER

Đilas: Ne treba nam megalomanski Prokop

19.08.2013. | Novosti

Do 1. septembra biće poznati precizni plan i rokovi kako će teći realizacija projekta "Beograd na vodi". Istovremeno, radiće se na traženju investitora koji bi uložio potrebna sredstva, rekao je u petak (16. avgust 2013.) gradonačelnik Beograda Dragan Đilas. Otkrivajući detalje razgovora sa prvim potpredsednikom Vlade Aleksandrom Vučićem, Đilas je naglasio da dogovoreno formiranje radne grupe koja će rukovoditi celim projektom.

- Ovo je konkretna saradnja države i Grada koja treba da dovede do razvoja Beograda – priča Đilas. - Sada je najveći zadatak kako u što kraćem roku završiti sva planska dokumenta, izmestiti sve što se nalazi između Gazele i Brankovog mosta. Treba završiti stanicu "Prokop", ali i odustati od megalomanske ideje da tu gradimo stotine hiljada kvadrata poslovnog prostora.

Prvi čovek prestonice napomenuo je da pored dva koloseka za BG-voz, treba da se osposobi još šest.

- Drugi veliki tehnički problem je izgradnja ranžirne stanice koja se izmešta verovatno u Batajnicu, a tu je i kolosek kojim se prenose opasne materije koje ne mogu da idu kroz "Prokop" i tunele.

Od bare do biznis Meke

Prema projektu "Beograd na vodi", 80 hektara zapuštenog priobalja Save bilo bi rekonstruisano i postalo bi kulturna, biznis i turistička meka.

- Na teritoriji Bare Venecije sagradila bi se kombinacija poslovnog kompleksa, hotela luksuzne kategorije, stambenih blokova, objekata sa kulturnim i umetničkim sadržajem, uz velike zelene površine. Luksuzni kompleks bio bi odvojen posebnim kanalom – kaže Aleksandar Jovičić, poslanik u Skupštini grada.

Realizacijom ovog projekta, otvorile bi se dve nove autobuske stanice na teritoriji Voždovca i Novog Beograda.

Kako uštedeti pola milijardi evra

Zbog prolaska opasnih materija, bilo je predviđeno da se izgradi obilaznica do Dunava, Vinčanski most, a okvirni trošak za to je oko pola milijarde evra.

- Videćemo da li postoji neka alternativa koja bi nam uštedela toliku invcesticiju – kaže Đilas, ukazujući da samo tri voza dnevno prođu pored reke i Kalemegdana.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;