INFONET-468X60-BANNER

Tuneli na obilaznici i dalje u mraku

07.08.2013. | Novosti

Sezona godišnjih odmora je u punom jeku i intenzitet vozila u tranzitu je povećan, a naročito su velike kolone na obilaznici koju koriste i teretnjaci. Iako se mnogi vozači žale na mrak u tunelima "Lipak" i "Železnik", koji su sastavni deo koridora, moraće da se strpe bar do sredine oktobra, kada se očekuje da će sijalice u njima konačno zasijati.

U preduzeću "Koridori Srbije", koje je investitor sanacije tunela, kažu da su preduzeli neophodne mere kako bi se saobraćaj ovom trasom odvijao što bezbednije.

- Zbog povećanog intenziteta saobraćaja, usled perioda godišnjih odmora, u toku je dopuna projekta privremene saobraćajne signalizacije, prema kojoj se odvija saobraćaj tokom radova na tunelu "Lipak" – ističu u "Koridorima".

Izgradnja oba tunela završena je pre pet godina, međutim, ubrzo su ostali bez osvetljenja koje je sa ostalim savremenim sistemima ugrađenim po evropskim standardima – pokradeno. Pre dva meseca počela je rekonstrukcija.

- Ugradnja opreme u tunelu "Železnik" je 90 odsto završena, preostalo je povezivanje ugrađenih sistema i njihovo funkcionalno ispitivanje, pre puštanja u rad – objašnjavaju u "Koridorima". - Da bi saobraćajna signalizacija i osvetljenje tunela bili u funkciji, potrebno je da se 10kV kablovski vod sprovede kroz tunel "Lipak" i da nadležne operativne službe EDB daju saglasnost za prijem trafostanice "Lipak" na mrežu.

Takođe, audio-sistem je izveden prema projektu, u toku je opremanje energetskih i SOS niša telekomunikacionom opremom, postavljeni su uređaji za zvučno obaveštavanje, video-nadzor i kontrolu vazduha u tunelu.

Majstori i u "Lipaku"

U tunelu "Lipak" trenutno se radi u pogonskoj centrali, u pitanju je povezivanje postavljenih razvodnih ormara, pripremni radovi za kabliranje instalacija protivprovalne i protivpožarne dojave i video-nadzora.

Vrednost 193 miliona

Procenjena vrednost radova kojima će se tuneli "Lipak" i "Železnik" vratiti u prvobitno stanje iznosi oko 193 miliona dinara za oba tunela. Radovi traju duže od mesec i po, a predviđeno je da posao bude završen za četiri meseca.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


LEDVANCE2020-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;