Na trasi Koridora 10 i 11 izvode se intenzivni radovi na gradnji auto-puta ukupne dužine 152 kilometara, a do kraja ove građevinske sezone biće otvoreni radovi na još 99,6km, izjavio je direktor preduzeća Koridori Srbije Dmitar Đurović. Trenutno se radi na 164 manja gradilišta, rekao je Đurović najavljući da će ove godine biti izgrađeno najmanje 40km.

"Koridori Srbije u građevinskoj sezoni 2013. rade punom parom, najaktivnije od svog osnivanja. Krajem prošle godine Koridori su kao svoj najvažniji cilj u 2013. istakli 40 kilometara novog puta i uvereni smo da će taj cilj biti ne samo ispunjen već i premašen, s obzirom da smo maksimalno angažovani na 73,4 kilometara, gde su radovi u poodmakloj fazi", istakao je Đurović.
Pored toga, kako je rekao, pođednako je važno da se "pokrene točak" i da se to preduzeće organizuje tako da može punim kapacitetom da obavlja posao. Od kraja prošle godine, kada je promenjeno rukovodstvo u Koridorima Srbije, izvršene su promene u okviru preduzeća u smislu organizovanja, uspostavlja novog sistema rada i komunikacije sa izvođačima, nadzorom i kreditorima, istakao je Đurović. Prema njegovim rečima, rešen je čitav niz problema u domenu eksproprijacije i otklonjen veliki broj grešaka u projektnoj dokumentaciji.
U okviru Koridora Srbije formirana je posebna grupa od 10 ljudi koja se bavi kontrolom projekata, a posebno onih kojih su "prepoznati nedostaci koji ukoliko se ne otklone mogu Republiku Srbiju da koštaju dodatnih više desetina miliona evra, kao što je to do sada bio slučaj", naveo je Đurović. Čelnik Koridora Srbije je još jednom ponovio da će putni Koridor 10 kroz Srbiju biti gotov do kraja 2015. godine ili najkasnije početkom 2016. godine.
Obilaznica oko Beograda, koja je deo Koridora 10, trebalo bi da bude završena najkasnije za dve godine, a za taj posao pregovara se sa kompanijama iz Kine, Austrije, Italije, Češke i Izraela. Koridori Srbije su ranije najavili da će ugovor biti potpisan najverovatnije u septembru, a da bi radovi mogli da krenu u martu iduće godine. Država je obebedila 3,3 milijarde dinara za eksproprijaciju zemljišta, što je ranije bila najveća kočnica u gradnji auto-puteva.
Koridori Srbije poručuju da će svi izvođači radova koji ne budu poštovali rokove biti sklonjeni sa gradilišta, odnosno da će sa njima nakon opomene biti raskinut ugovor i povučena bankarska grancija.






























;