INFONET-468X60-BANNER

MLADOST-970X250-BANNER

Novi proizvodi za novu kulturu gradnje - BEOUNO

02.03.2023. | Gradjevinarstvo.rs

Globalno zagrevanje i klimatske promene generalno su razlog zašto kompletna građevinska industrija mora biti usmerena ka održivoj gradnji i održivim rešenjima. Glavni razlog za ovo jeste činjenica da samo proizvodnja građevinskih materijala dopriosi sa čak 38% ukupnih emisija ugljen-dioksida - gasa koji se smatra odgovornim za izazivanje negativanog efekta staklene bašte.

Novi Dorćol

Beouno je korišćen u izgradnji kompleksa Novi Dorćol (Foto: Lafarge)

Sve navedeno ukazuje na odgovornost i obavezu kompletne građevinske industrije da primeni drugačija tehnološka rešenja i razvije novi način za borbu protiv izazova koji nose klimatske promene. Fokus mora biti usmeren ka inovatvnim rešenjima koja imaju manju potrebu za neobnovljivim, prirodnim resursima i koja uključuju održivi razvoj i cirkularnost.

Beočinska fabrika cementa, sa tradicijom dugom skoro 2 veka, kao članica Holcim grupe, sprovodi globalno definisanu strategiju dekarbonizacije, koja podrazumeva redukciju emisije ugljen-dioksida za 40% do 2030. godine, odnosno prelazak na nultu neto emisiju do 2050. godine, što je zajednički cilj svih članica Holcim grupe.

Kompanija Lafarge potpuno je posvećena razvoju novih proizvodnih rešenja sa smanjenom emisijom ugljen-dioksida, koja će potpuno zadovoljiti sve zahteve građevinske industrije. Udruženi u misiji da grade napredak za ljude i planetu veoma su ponosni na svoj novi proizvod, kojim uvode novu kulturu održive gradnje.

Radi se o jedinstvenom rešenju za sve zahteve koje moderna građevinska industrija traži od cementa.

To je portland-kompozitni cement niske toplote hidratacije sa mešanim dodatkom granulisane zgure i letećeg pepela ili jednom rečju i novim imenom BEOUNO.
 
Svaka tona proizvedenog cementa BEOUNO oslobađa i do 30% manje CO2 nego drugi do sada korišćeni cementi. Na taj način Lafarge štiti planetu i doprinosi u smanjenju globalne emisije CO2, što je ujedno i misija Holcim grupe.

Beouno je već uspeo da pronađe svoju primenu i uspešno se koristi na novim projektima kao što su: Novi Dorćol, Lastavica, Plot 24, Sunnyville, Toyo Tires, Zelena Avenija, GTC X, Aerodrom...

Damir Čjepa, menadžer za tehničku podršku i ključne kupce, i Slobodan Zorić, menadžer prodaje za industrijske kupce i razvoj CO2 rešenja, u videu su bliže predstavili BEOUNO.

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


MORAVACEM-300X250-BANNER
LAFARGE-300X250-BANNER
MAKSPLAST-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Nenad 12.06.2024.
Samo da je ne zatvore kao Pailulsku. Više n...
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...

;