IZOLACIJA-468X60-BANNER

AUSTROTHERM-970X250-BANNER

Borba za slova - natpis Hollywood na udaru ideja arhitekata

30.04.2010. | Trablmejker

Prethodnih dana bilo je veoma zanimljivo da se prati šta se dešava sa čuvenim znakom “Hollywood”. Privatni investitori hteli su da grade kuće okolo, pojedinci su predlagali druga rešenja, ali je ipak skupljen novac da sve ostane u rukama grada Los Anđelesa.

Danski arhitekta Kristijan Bej-Jorgensen (28) predstavio je nedavno intrigantno novo rešenje, predloživši da se famozni znak “Hollywood” pretvori u hotel. Jorgensen je planirao da se trenutna veličina slova od 13.7 metara duplira u visinu i da se sa zadnje strane u svakom od slova izgrade hotelske sobe, kao i vidikovac da bi posetioci imali pogled na centar Los Anđelesa.

“Znam da su ljudi preplašeni ovom idejom i da misle da će ovo da pretvori znak u novi Diznilend, ali ovo će da sačuva simbol i donese mu preko potrebni novac”, rekao je mladi inženjer.

Još jedna ideja potekla je od nekoliko belgijskih i danskih arhitekata, simbolično nazvana “Podvučeni Hollywood”.

Više fotografija ovde - http://www.trablmejker.com/emisije/50/1710

 

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


ODRŽIVA-ARHITEKTURA-300X120-BANNER

Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
slavica 24.09.2022.
Konačno jedno stručno objašnjenje, čestitam...
Sky 19.09.2022.
Ako za ovo treba arhitekti veštačka intelig...
Nataša 16.09.2022.
Da li osb ploce mogu da se ušrafe/postave n...
Kupac 16.08.2022.
Meni je veoma teško odabrati pločice. Ja sa...
Crni Gruja 16.08.2022.
Stagnacija rasta gradnje je prevashodno zbo...

;