Građani koji svakodnevno dolaze u Novi Sad iz Zrenjanina, ili idu dalje auto-putskim pravcem Subotica-Beograd, moraće još najmanje godinu dana putovati preko Kaća, sve dok se ne završi rekonstrukcija produženog nadvožnjaka.
Nadzorni organ u JP "Putevi Srbije" - Odeljenje Novi Sad Uglješa Kojić izjavio da je građevinska firma "Mostogradnja" upravo otpočela drugu fazu rekonstrukcije nadvožnjaka, koja će, orijentaciono, trajati do 15. novembra, a – ukoliko se obezbedi novac, radovi će se nastaviti i sledeće građevinske sezone i mogli bi se završiti do septembra 2014.

Kojić kaže da je do početka avgusta završena prva faza radova, vredna 40 miliona dinara, na sanaciji donjeg stroja nadvožnjaka – zbog čega su se često mogle čuti primedbe da se na objektu ništa ne radi. A vozači nisu mogli da vide radnike u donjem stroju objekta. Tu su radnici ojačali stubove i konzolne ležišne prednapregnute grede. Početkom avgusta otpočela je druga faza radova na gornjoj kolovoznoj konstrukciji, takođe vrednih 40 miliona dinara, i to na dužini od oko 100 metara.
Međutim, pošto je nadvožnjak dug 350 metara, da bi se završili radovi na celoj njegovoj dužini, dakle, i na preostalih 250 metara, ukupno bi trebalo 120 miliona dinara, što znači da nedostaje još 80 miliona. Ukoliko se novac obezbedi, rekonstrukcija bi se nastavila u martu sledeće godine i završila do septembra.
Inače, prvobitni nadvožnjak je bio projektovan na tri polja, ukupne dužine 40 metara. Izgrađeni nasip visok oko osam metara u toku zime 1979-80. je potonuo i u velikoj stisci s vremenom isprojektovan je sadašnji produženi nadvožnjak i izgrađen 1981, međutim, Kojić kaže da su učinjene ozbiljne i projektantske i izvođačke greške, zbog čega je objekat propao pa je rekonstrukcija neophodna.






























;