INFONET-468X60-BANNER

Prva konferencija za štampu BASF-a u Srbiji

10.12.2008. | gradjevinarstvo.rs

Kompanija BASF, jedna od najvećih svetskih hemijskih kompanija, danas je (10. decembra 2008.) u Medija centru održala svoju prvu konferenciju za novinare u Srbiji, pod imenom Građevinarstvo i stanovanje – doprinos kompanije BASF.

Pored osnovnih informacija o kompaniji koja je 2007. zapošljavala 95.000 ljudi širom sveta i ostvarila promet od 58 milijardi evra, prisutni su mogli saznati nešto više o proizvodima koje BASF nudi građevinarstvu, sa posebnim osvrtom na srpsko tržište.

Branko Avramović, tehnolog i komercijalista u BASF-u, u svom obraćanju predstavio je novi proizvod za termoizolaciju - Neopor. Govori se zapravo o ekspandiranom polistirolu (EPS), tj. o unapređenoj varijanti Stiropora, čuvenog BASF proizvoda. Granule polistirola se obogaćuju dodavanjem čestica grafita i tako se dobija proizvod za 20% boljih termičkih karakteristika od klasičnog EPS-a.

Ovakve osobine omogućavaju značajne uštede energije, ali g.Avramović je skrenuo pažnju na raskorak između svetskih i lokalnih standarda, kao i na nezainteresovanost investitora, ali i nadležnih, za približavanje svetskim trendovima pasivnih kuća i kuća od tri litre (potrošnja 3l lož ulja po kvadratu za godinu dana). Iznošenje detalja iz prakse koji se tiču postizanja istovetnog kvaliteta Neopora u fabrici Čar iz Kragujevca, kao i konkretnih problema koji se javljaju na gradilištima u Srbiji i uopšte poslovanju na našem tržištu, dalo je konferenciji posebno zanimljivu notu koja se retko može čuti na sličnim događajima, a nove informacije su mogli saznati i dobri poznavaoci ove oblasti.

Zatim je Volker van Felten, Business Line Officer u diviziji, predstavio Sisteme dodataka/aditiva betonu za region istočne Evrope, istakavši poseban značaj srpskog i hrvatskog tržišta na području bivše SFRJ.

Ari Tanttu, Business Line Manager u diviziji, govorio je o posebnoj ponudi specijalnih podova za sve vrste prostora koje kompanija BASF nudi tržištu. Reč je o novoj generaciji podova vrhunskih karakteristika, za industriju, kancelarijske i javne prostore, kao i za prostorije u kojima se zahteva poseban režim higijene (bolnice, kuhinje, itd). Nova generacija podova kompanije BASF posebno će biti zanimljiva projektantima jer ostavlja neograničenu mogućnost dizajniranja dezena i boja podnih površina.


 

Komentari: 0

Vezane kategorije


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;