INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Do kraja 2022. godine biće gotov auto-put do Šapca

19.11.2019. | B92

Danas (19.11.2019) je potpisan komercijalni ugovor za izgradnju deonice auto-puta Ruma-Šabac i brze saobraćajnice na deonici Šabac-Loznica. Ugovor su potpisali ministarka građevinarstva saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović i izvršni direktor kompanije Azvirt Kemil Aliev.

Ukupna dužina ove saobraćajnice je 77 kilometara, a procenjena vrednost realizacije ovog projekta je 467,5 miliona evra.

Ilustracija (www.pixabay.com)

- Srbija će dobiti još 77 kilometara najmodenijih saobraćajnica.Ovi putevi će dovesti nove investicije i turiste u ovaj region", rekao je predsednik Srbije Aleksandar Vučić, najavljujući da će već narednih dana početi izgradnja mosta u Šapcu.

Prema njegovim rečima, do kraja 2022. godine biće gotov auto-put do Šapca, a do kraja 2023. godine, i brza saobraćajnica do Loznice.

- Radimo ogroman posao, želimo da ljudi u tom kraju ostanu na svojim ognjištima, to će značiti život za celo Podrinje i doneće nove investicije u taj deo zemlje i mnogo veći broj turista - rekao je Vučić.

Auto-put Šabac-Ruma biće dugačak 22 kilometra. Preko reke Save, uzvodno od Šapca, biće podignut most, a put će dalje nastaviti prema Loznici s po dve kolovozne trake u svakom smeru.

Trasa novog auto-puta je poznata. Ova saobraćajnica ne samo što će biti kraća za sedam kilometara – od Šapca do rumske raskrsnice sadašnjim putem M-21 je 29 kilometara, već neće ulaziti u sela Klenak, Platičevo, Hrtkovci i Jarak, što će rasteretiti ulice u ovim naseljenim mestima.

Počev iz pravca Šapca, auto-put će ići stranom sela Klenak bliže reci Savi, ostavljajući ovo mesto, kao i susedno Platičevo s desne strane. Ispred Hrtkovaca biće izgrađen nadvožnjak s petljom, pošto će se autoput ovde ukrstiti sa starom magistralom, a zatim će u luku zaobići ovo i sledeće selo Jarak, ostavljajući ih sa leve strane. Nova trasa svuda ide kroz njive i nigde se ne ukršta s postojećom prugom Zvornik-Šabac-Ruma.

Brza saobraćajnica prema Loznici, takođe će zaobići sva naseljena mesta, kroz koja gotovo celom dužinom prolazi postojeći magistralni put M-19. Novi put će s desne strane ostaviti Tabanović i Štitar, a s leve Majur, Slepčević, Duvanište, Petlovaču, Ribare, Prnjavor, Novo Selo, Lešnicu, Jelav i Lipnički Šor. Trasa puta ići će bliže reci Drini i završiće se u Lozničkom polju, zapadno od gradskog naselja Loznica.

Vrednost novog mosta preko Save kod Šapca, koji bi trebalo da bude izgrađen oko dva kilometra uzvodno od starog železničkog mosta, naspram šabačke industrijske zone, procenjena je na oko 80 miliona evra. Novi most će imati 605 metara od prvog do poslednjeg stuba, a s prilaznim konstrukcijama ukupno 1.330 metara. Širina konstrukcije mosta je usklađena sa širinom kolovoza ispred i iza mosta i zahtevima projektnog zadatka investitora, a ukupno iznosi 23 metra. Četiri vozne trake biće široke po 3,5 metra, četiri ivične trake imaće po pola metra, dva razdelna pojasa po metar i po i dve pešačke staze po dva metra.

Početak pripremnih radova za izgradnju mostu planiran je za novembar ove godine. Predviđeno je da se prvo počne s gradnjom mosta, jer su ovi radovi najzahtevniji i najduže traju. Potom će otpočeti radovi na pravcu Šabac-Loznica, pa deonice Ruma–Šabac.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;