- Prvi veliki projekat koji će omogućiti da u centru grada ima što manje automobila je tunel između Save i Dunava i taj tunel bi trebalo da smanji broj automobila u centru grada za skoro 14 odsto - rekao je gradski menadžer Goran Vesić za TV Pink.
Vesić kaže i da se radi na tome da se centar grada pretvori u pešačku zonu između Zelenog venca, Ulice braće Jugovića, Pariske, uključujući i Kosančićev venac, kao i da postoji plan da se tu izgradi nekoliko garaža.
Kako je naveo, u narednih nekoliko meseci nadogradnjom garaže na Obilićevom vencu dobiće se još 250 mesta, a vrlo brzo kreće i izgradnja garaže „Studentski trg" sa novih 950 mesta.
Ilustracija (preuzeto sa www.pixabay.com)
- Centar grada treba da postane mesto za pešake i bicikle kao i u drugim evropskim prestonicama - kaže gradski menadžer.
Podseća da radovi na Slaviji idu po planu i biće završeni početkom maja, kada Slavija biti prohodnija za saobraćaj, a istovremeno će se raditi Ruzveltova ulica i park između Slavije i Ulice kralja Milutina, gde će biti centralno mesto za spomenik Dimitriju Tucoviću.
Vesić kaže i da je grad prošle godine pokrenuo 69 projekata, da je za ovu godinu planirano još 50, a kada je ova gradska vlast startovala, primećuje, bila su tri projekta.
- Taj trend će se nastaviti kako bi Beograd bio bolje mesto za život, bez obzira na to da li neko živi u centru grada ili na njegovoj periferiji - zaključio je Vesić.