INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Značaj „Banatske magistrale“ je nemerljiv

24.06.2016. | Tanjug

Pokrajinski sekretar za urbanizam i zaštitu životne sredine Vladimir Galić izjavio je danas da je značaj buduće „Banatske magistrale“ nemerljiv, jer inter-regionalno spaja Banat, koji je slabo infrastrukturno povezan i daje velike mogućnosti za razvoj privrede u tom delu AP Vojvodine i Srbije.

Galić je rekao novinarima da je danas povučen prvi zvanični zakonski korak u realizaciji projekta izgradnje „Banatske magistrale“, a to je javna prezentacija prostornog plana posebne namene za koridor saobraćajnica na pravcu puta M 24, odnosno „Banatske magistrale“.

On je naglasio da je „Banatska magistrala“ jedan od prioriteta nove Pokrajinske vlade i ponovio da se radi o vrlo bitnom projektu.

www.pixabay.com

Prema Galićevim recima, „Banatska magistrala“ je putni pravac koji kreće od Dunava, odnosno Kovina i spaja Pančevo, Zrenjanin, Kikindu i nastavlja prema Čoki, a jedan krak - desni, ide do granice sa Mađarskom na Đalu, a levi krak se nastavlja preko Sente na auto-put E 75 Beograd - Budimpešta.

- Prezentacija prostornog plana je samo prvi korak, ali život teče i zato se nova Pokrajinska vlada odmah uhvatila u koštac sa problemima i stvarima koje mora da rešava u ovom periodu - rekao je Galić dodajući da je prezentacija deo procedure zakonskog postupka pokretanja jednog takvog projekta.

Galić je najavio da, nakon stavljanja na uvid javnog prostornog plana, sva zainteresovana lica do 15. jula imaju pravo na prigovor, a nakon toga projekat ide u Skupštinu AP Vojvodine na usvajanje, da bi se po okončanju skupštinske procedure uradio idejni projekat i građevinske dozvole, a zatim ide rešavanje imovinsko-pravnih problema na predviđenoj trasi.

On je istakao da, upravo zbog pomenutih procedura ne može da kaže datum praktičnog početka izgradnje, ali je istakao da će se Pokrajinska vlada i sekretarijat na cijem je čelu potruditi da navedene procedure traju što kracće.

- Banatska magistrala je na prostornom delu puta M 24 i ona u malom delu skreće sa već postojeće trase puta, samo se prave zaobilaznice oko većih gradova i naseljenih mesta, tako da neće biti puno zahteva za eksproprijacijom pa će taj postupak ići brže - kazao je Galić.

 

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;