Gvozdeni most kralja Aleksandra u Rudom, sa patosnom podlogom, premostio je reku Lim 1938. godine, na granici Rudog i Priboja, a zbog patosne podloge i danas se u 77. godini postojanja krpi daskama. Tako godinama unazad i ko zna do kada u budućnosti.
Krpljenju je trebalo da dođe kraj još u toku 2011. godine kada je osvanula tabla kraj mosta da će se rekonstrukcija Aleksandrovog mosta izvršiti u roku od 180 dana. Rukave su zasukali neimari „Romanija-puteva“, a u dogovoru sa „Direkcijom za puteve Republike Srpske“, po ceni nešto malo ispod 1,000.000 maraka. Počelo je sa peskarenjem i rušenjem stare ograde, jer je bilo u planu dogradnja pešačke staze, pošto se preko ovog mosta odvija gust saobraćaj od Drine uz Lim ka Srbiji i Crnoj Gori.
U postupku peskarenja železne konstrukcije, uočene su pukotine i drugi problemi, zbog kojih postojeće kule u vodi i konstrukcija ne bi mogli da izdrže armirano-betonsko opterećenje, odnosno asfalt. Most je išao na pretprojektovanje u Novi Sad, a kad je sve završeno, rekonstrukcija je znatno poskupela, za investitora i za izvođača. Njihove nesuglasice trpe vozači i pešaci. Niko pouzdano ne zna do kad će se na Aleksandrovom mostu obavljati ovo krpljenje.