- Novi Sad trenutno ima 3,5 milijardi dinara investicija u infrastrukturu, i po tome je prvi među gradovima u celoj zemlji – ocenio je u Goran Višnjić, direktor „Zavoda za izgradnju grada“ (ZIG), na konferenciji za novinare.
Ilustracija (www.pixabay.com)
Novosađani bi do septembra trebalo preko kanala DTD da prelaze novim mostom, sastavnim delom četvrte faze Bulevara Evrope, vrednim više od 600 miliona dinara, i da uživaju u šetnji rekonstruisanim Trgom republike, u čiju je obnovu uloženo gotovo 170 miliona dinara.
U još kraćem roku, kako je naveo Goran Višnjić, trebalo bi da počnu i radovi na pešačkom mostu do Ribarskog ostrva, a najkasnije do marta sledeće godine morali bi da se reše i problemi sa odvođenjem otpadnih voda u većini prigradskih naselja.
- Moram napomenuti da već imamo izdvojena sredstva i za izgradnju nove zgrade Hitne pomoći, ali i da smo u dosadašnjim projektima, zahvaljujući novom zakonu o javnim nabavkama, uštedeli više od 600 miliona dinara – ističe direktor ZIG. - Među najvažnijim projektima je, ipak, rešavanje problema odvođenja otpadnih voda u Kisaču, gde gradimo 14,5 kilometara kanalizacione mreže, povezni cevovod od Kisača do Rumenke, a tu je i prečistač otpadnih voda u Rumenki. Sa ovim projektima, kao i sa izgradnjom druge faze kanalizacione mreže u Rumenki i završetkom mreže u Kovilju, rešićemo kompletno odvođenje otpadnih voda iz svih legalno izgrađenih naselja.
Višnjić je, takođe, naveo da će i proširenje Temeriskog puta, od Savske ulice do auto-puta, biti privedeno kraju vrlo brzo, a da su radovi potrajali malo duže, zbog toga što je privatni investitor, kompanija „Merkator“, želela da se uključi u ovaj projeka.
- Planirali smo da na ovoj saobraćajnici sagradimo klasičnu raskrsnicu sa semaforima, ali su u „Merkatoru“ odlučili da učestvuju u ovom poslu i ponudili su oko 28 miliona dinara za izgradnju kružne raskrsnice – ističe Višnjić. - Imali smo razumevanja da produžimo rokove za radove i da dobijemo bolje rešenje, bez povećanja troškova na teret budžeta.