INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Stiže i „Hilton“

12.11.2014. | Beobuild

Projekat ovog ugaonog objekta je ranije najavljen, a prve informacije o izgradnji na ovoj ekskluzivnoj lokaciji pojavile su se još tokom prošle decenije. Radi se dakle o zgradi na uglu ulica Kralja Milana i Kralja Milutina, čiju je urbanističku razradu uradio studio ZAP, pa se projekat sada nalazi na javnoj prezentaciji. Posle više godina projekat je ponovo aktuelizovan što govori da je realizacija izvesna, pa ćemo razmotriti šta projekat sve podrazumeva.

Budući izgled

Prema prvim informacijama namena ovog objekta će biti komercijalna, odnosno hotelske funkcije, a sada je već poznto da će pripadati čuvenom lancu hotela „Hilton“. Biće to prvi hotel iz ove franšize u Beogradu i Srbiji, kao još jedno pojačanje u visokoj hotelskoj kategoriji. Turizam je jedna od malobrojnih privrednih aktivnosti u Srbiji koja uživa neometan dvocifren rast dugi niz godina, što je povuklo značajne investicije u ovom sektoru. U prethodnom periodu Beograd je dobio ne mali broj objekata ove namene, a među njima stigli su i najpoznatiji svetski lanci.

Izloženo rešenje za hotel Hilton prostiraće se na preko 32.000 kvadrata bruto površine, od čega se 17.250 kvadrata nalazi na nadzemnim etažama. Nadzemni kvadrati biće raspoređeni na osam spratova, a objekat će posedovati prostranu podzemnu garažu i otvoreno unutrašnje dvorište. Atrijumski prostor unutrašnjeg dvorišta planiran je kao deo za relaksaciju sa uređenim zelenilom i letnjom pozornicom. Podzemna garaža zauzimaće 4 podzemna sprata i imaće 292 parking mesta. U Ulici Kralja Milutina planirana je „drop-off“ zona za goste hotela koji dolaze automobilom ili autobusom, kao i ulazi u garažu koja će se koristiti kao javna garaža i ulaz u ekonomski deo hotela.

Što se smeštaja tiče predviđa se 250 jedinica, od čega će se trinaest ekskluzivnih apartmana nalaziti na prednjem uglu objekta (ugao ulica Kralja Milana i Kralja Milutina), dok će ostatak biti standardne sobe. „Hilton“ će u Beogradu biti prisutan kroz svoj top level brend, pa je sadržaj hotela orjentisan na sve vrste gostiju, i u tom smislu posedovaće pored prostora za sastanke i klasičnu maloprodajnu zonu.

Vrednost ove investicije se procenjuje na 35 do 40 miliona evra, a investitor je firma KMKM d.o.o. iz Beograda. Urbanistički projekat će biti na javnom uvidu u Gradskoj upravi do 14. novembra u Ulici 27. marta broj 43-45, svakog radnog dana od 9 do 15 časova. Optimalni rok za izgradnju ovakve investicije je od 1 do 1,5 godine od dobijanja potrebnih dozvola.

 

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;