Asfalt je zamirisao na Pupinovom mostu! Radovi na saobraćajnici koja će povezati Zemun i Borču sve su bliži kraju, pa je realno očekivati, kao što je i najavljeno, svečano otvaranje sredinom decembra.
Ilustracija (Foto: Pixabay.com)
Na mostu su valjci i posipači završili nasipanje i „peglanje“ asfaltne mase na delu kojim će se kretati saobraćaj u pravcu ka levoj obali Dunava. Asfaltom su prekrivene trake na desnoj strani mosta iz pravca Zemuna ka Borči.
- Asfalt se sada prostire u dužini od oko kilometar i po preko mosta i nastavlja se dalje na pristupni put sa borčanske strane – kažu radnici na mostu. - Na ovoj deonici predstoji da se izlije i završni sloj. Dok na delu mosta kojim će vozila dolaziti iz pravca Borče, majstori trenutno rade hidroizolaciju, i stigli su do polovine konstrukcije. Potom će i ovde biti urađen kolovoz.
U Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture kažu da su u toku završni radovi na mostu, da se privodi kraju postavljanje pešačke ograde, barijere, vrši se asfaltiranje i izvode radovi na popločavanju kosine na zemunskoj strani. Najveće aktivnosti, najviše mehanizacije i radnika ipak je na pristupnim putevima gde se završava postavljanje podzemnih instalacija i izgradnja infrastrukture.
U Ulici cara Dušana nadomak prilaza mostu, gde je prethodnih meseci obustavljen saobraćaj, putari su uređivali podzemne instalacije i vraćali ulicu u pređašnje stanje, s ozbirom na to da je kolovoz bio raskopan. Posut je „tucanik“ postavljaju se ivičnjaci i u nastavku tangente prema „lakat krivini“, a na delu ovog pravca urađen je i asfalt.
Sve gotovo do septembra 2015.
Prema planiranoj dinamici radova, deonica od Zemuna do Zrenjaninskog puta, uključujući i most, biće završena do kraja godine, a sa kineskim izvođačem je ugovoreno da deo od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta bude završen do kraja septembra sledeće godine.
Startovali pre tri godine
Vrednost ovog velikog projekta je 260 miliona dolara, a finansira se najvećim delom iz kredita. Izgradnja smeštajnog kampa i pristupnog puta počela je leta 2011. da bi krajem oktobra iste godine počeli i radovi na izgradnji mosta koji spaja Zemun i Borču. Severna tangenta je duga 21,2 kilometra, uključujući i 1.482 metra mosta preko Dunava.