„Crno-bela rezidencija“, projektovana od strane arhitekte Dejvida Džejmesona, se nalazi u Batezdi, SAD, u okviru zidanih fasadnih zidova postojeće kuće.
Fokusiranjem projekta oko ruševina i istražujući ideju otvora, staklenih ravni, crnih ramova i bele štuko fasade, arhitekta je obezbedio kontrast prirodnom okruženju, uz pružanje pogleda na prelep pejzaž koji se nalazi oko kuće.
Aludirajući na Akropolj, četiri moderna staklena hrama izranjaju iz postolja od bele štuko fasade kao volumeni puni svetlosti koji definišu prostore između sebe. Ovi volumeni puni prirodne svetlosti su spojeni zajedno sa komunikacionim jezgrom obmotanim u crno koji se proteže tako da obuhvata sve prostore.
Volumeni nalik antičkim hramovima su instrumenti uvođenja svetlosti u enterijer kuće, skupljajući prirodno svetlo u unutrašnjosti tokom dana, dok tokom noći oni stvaraju svetlosne elemente koji su vidljivi u pejzažu.