Privlačenje pažnje arhitekata

07.03.2013. | Gradjevinarstvo.rs

U našem svakodnevnom životu značaj interneta i društvenih medija ne može se potceniti. Internet sajtovi su od vitalnog značaja, ali je neophodno znati kako doći do svoje publike i držati ih zainteresovanima. Prema evropskim arhitektama, specifikacije proizvoda i informacije o ceni su najvažnije na sajtovima proizvođača.

Skoro devet od deset britanskih, francuskih, španskih i italijanskih arhitekata nalaze da su ovi sajtovi glavni izvor informacija o specifikacijama proizvoda. Ovo su neki od zaključaka četvrtog kvartalnog (Q4) izveštaja Evropskog arhitektonskog barometra - kvartalnog istraživanja koje se sprovodi među 1.400 arhitekata u sedam evropskih zemalja.

Internet sajtovi i društveni mediji mogu biti odličan alat za poboljšanje intimnosti kupaca i lojalnosti kada se primenjuju pravilno. Međutim, znajući koji sadržaj postaviti na vaš sajt jeste ključno. Prema 70 odsto francuskih, 64 odsto belgijskih i 54 odsto holandskih arhitekata, specifikacije proizvoda su najbitnije da budu prisutne na sajtu jednog proizvođača.

Ta činjenica je takođe na vrhu liste u Španiji i Italiji, ali je samo jedna četvrtina arhitekata tamo pomenula specifikaciju proizvoda. Informacije o cenama su najbitnije britanskim (40 odsto) i nemačkim (29 odsto) arhitektama, ali specifikacije su takođe u prve tri bitne stavke.

Kada su upitani direktno koji izvor informacija je najbitniji za arhitekte kada su u pitanju specifikacije, očigledno je da su sajtovi proizvođača njihov glavni izvor informacija. Nemci pokazuju najmanje rezultate za internet sjatove, ali se i dalje 70 odsto njih slaže da su sajtovi njihov glavni izvor.

Nemački arhitekti koriste nezavisne platforme (19%) kao što je SLTB-Bau ili Heinze kako bi našli specifikacije proizvoda, ali ove platforme nisu u istoj ligi kao internet sajtovi proizvođača. Jedine zemlje u kojima je više od 10 odsto arhitekata pronašlo da su ove nezavisne platforme važne jesu Holandija (na primer: Bouwconnect i Bestekservice.nl) i Belgija (WMSW).

Pošto internet nije samo glavni izvor informacija o specifikacijama proizvoda, već i za većinu ostalih informacija koje su takođe potrebne, važno je da vaš sajt bude redovno ažuriran. Snabdevanje specifikacija proivoda i informacija o cenama na vašem internet sajtu je od suštinske važnosti i neophodnosti kako bi arhitekte bile zadovoljne sa vašim sajtom.

Arhitekte su takođe veoma zainteresovane za informacije o održivosti. Kako biste pružili dodatnu vrednost, može biti dobra opcija za proizvođače da redovno informišu arhitekte o održivim aspektima njihovog asortimana.

Ovi i mnogi drugi rezultati i trendovi o razvoju evropskog građevinskog tržišta se mogu naći u Evropskom arhitektonskom barometru, međunarodnom istraživanju sprovedenom među 1.400 arhitekata u Evropi. Ova studija se sprovedi četiri puta godišnje u Nemačkoj, Francuskoj, Italiji, Španiji, Velikoj Britaniji, Holandiji i Belgiji od strane istraživačke firme Arch-Vision.

Pored pokazatelja za evropske prognoze građevinskog tržišta, specifična tema je istaknuta svakog kvartala. Tema u četvrtom kvartalu 2012. godine bila je „Položaj i medijska potrošnja“ (Orientation & Media Consumption). Arhitekte mogu da se koriste ne samo kao pouzdan izvor informacija za buduće građevine, već je i njihova uloga veoma važna pošto imaju veliki uticaj na to kako se projekti grade i koji materijali se koriste.

Komentari: 0

Vezane kategorije


TEKSTOVI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Darko 13.05.2019.
Gondola? Zbogom Kalemegdanu u UNESCO kultur...
TikiCar 25.04.2019.
Spominje se povezivanje NBG sa Rakovicom, a...
veselnik 13.04.2019.
"Služba za urbanizam koja će okupiti 10 str...
Ljubinka 09.04.2019.
Da li se na zidove koji su krecenim prajmer...
Maks 04.04.2019.
Političari treba da shvate da se autoput, o...