INFONET-468X60-BANNER

Italijanski konzorcijum počeo izgradnju pruge Gilje-Paraćin

10.04.2013. | Tanjug

Italijanski konzorcijum "Italiana costruzioni-Consorzio Armatori Ferroviari Italy" počeo je izgradnju nove deonice dvokolosečne pruge na Koridoru 10, od stajališta Gilje, preko Ćuprije, do Paraćina za brzine od 160 kilometara na sat.

Reč je o deonici od 10,5 km koja treba da bude završena za 415 dana, do aprila 2014. godine, a koštaće 16,2 miliona evra. Sredstva su iz kredita Evropske investicione banke. Radovi su počeli od Gilja pre deset dana, a kiša koja pada gotovo svaki dan i duboko blato usporavaju rad i ljudi i mašina.

- Radove smo počeli u nevreme s obzirom na vrstu posla, i kiša nas poprilično ometa, ali ne odustajemo od zadatih rokova – izjavio je odgovorni izvođač radova, inženjer Željko P. Marković. - Imamo problema i sa eksproprijacijom zemljišta, ali nastojimo da poslove završavamo u roku i kvalitetno kako je projektom predviđeno - ističe Marković i dodaje da oko nezavršene eksproprijacije pomoć pruža lokalna zajednica te da se nada da će rokovi biti ispoštovani.

On je naveo da je na poslu angažovano 80 ljudi, i da je trasa podeljena na dva dela – prvi deo od Gilja do novog železničkog mosta na Velikoj Moravi koji je u izgradnji, i drugi od mosta na Velikoj Moravi do železničke stanice u Paraćinu.

- Sa 80% trase smo skinuli humus i sada smo anagažovani na objektima koji zahtevaju najviše vremena, kao što je izgradnja nadvožnjaka preko puta R 214 kod Mijatovca – rekao je Marković.

On je napomenuo da su radnici na trasi naišli na organski otpada od spaljenih životinja iz kafilerije u Ćupriji, koji je odlagan bez projekta, te da su na toj stacionaži prekinuli radove.

- To nam je popriličan problem, koji, čini se, projektant nije dobro sagledao. Investitor, "Železnice Srbije" su se tim povodom obratile nadležnom ministarstvu i čekamo odgovor – rekao je Marković.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;