Srpsko preduzeće Austrotherm d.o.o. je prvi broj magazina "AUSTROtimes" na srpskom jeziku izdalo još u novembru 2006. godine. Ovih dana se pojavio broj 45, tačno na devetnaestogodišnjicu izlaska premijernog broja.

Magazin izlazi dva puta godišnje (Foto: Austrotherm)
Magazin je strukturiran tako da se u njegovom sadržaju redovno nalaze rubrike kao što su "tema broja" (uglavnom usko stručna tematika), "savet arhitekte" (odgovori stručnog lica u preduzeću na pitanja o pravilnoj primeni i ugradnji proizvoda), a redovno se prezentuju i novostečene reference na kojima su ugrađeni ili se upravo ugrađuju termoizolacioni proizvodi marke "Austrotherm".
U svakom broju magazina se može pronaći i jedan ili više intervjua koje je uredništvo magazina napravilo sa nekim od poslovnih partnera Austrotherm d.o.o.
To nisu samo trgovci građevinskim materijalima, iako su oni bili, jesu i ostaju nosioci distributivne mreže preduzeća u Srbiji (ali i u Crnoj Gori, u koju takođe doseže nadležnost Austrotherm d.o.o.). Partneri preduzeća su svakako i projektanti, zatim izvođači radova, a naravno i sami građevinski investitori.

Pored stručnih tekstova i saveta, u magazinu se prikazuju i referentni objekti (Foto: Austrotherm)
Kada raspoloživi prostor u magazinu dozvoli, u zavisnosti od obima novosti između dva broja magazina, prezentuju se i interesantne reference iz inostranstva (stečene od strane sestrinskih istoimenih kompanija u tim zemljama), a eventualne i neke vesti internacionalnog karaktera, bitne za celokupnu grupaciju "Austrotherm International" koja danas poseduje čak 37 proizvodnih lokacija u Evropi, raspoređenih u 14 zemalja.
Magazin "AUSTROtimes" na srpskom jeziku poslednjih godina izlazi dva puta godišnje (u proleće i jesen), na 24 strane, a štampa se u oko 5.000 primeraka koji se, što poštom što direktno, dostavljaju svim strukturama u branši sa kojima Austrotherm d.o.o. sarađuje kako u Srbiji, tako i u susednoj Crnoj Gori. Magazin se u elektronskoj formi postavlja na kompanijski sajt.






























;