INFONET-468X60-BANNER

52. Međunarodni sajam nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije

06.11.2014. | Gradjevinarstvo.rs

Beogradski sajam osnovni pravac svog delovanja usmerava na promociju sajamske delatnosti i ponudu ekonomskih potencijala Srbije, te se od samog početka nametnuo kao značajan razvojni, marketinški i tržni centar za domaću privredu, ali i za učesnike iz drugih zemalja.

Drvna industrija je jedna od perspektivnih privrednih grana Srbije, sa dugom tradicijom, sopstvenom sirovinskom bazom i kvalifikovanom radnom snagom. Ovogodišnja smotra prikazaće najnovije trendove u oblasti proizvodnje, dizajna i marketinga, sa ponudom repromaterijala, mašina i alata za obradu drveta, sa velikim brojem proizvoda iz grana i delatnosti koje prate industriju nameštaja

Međunarodni sajam nameštaja, jedna od najznačajnijih manifestacija Beogradskog sajma, svoj ugled i kvalitet gradio je godinama i kao rezultat rada stiglo je priznanje i članstvo u Međunarodnoj uniji sajmova-UFI, sa sedištem u Parizu.

Pod sloganom „Obradujte Vaš dom“ Sajam nameštaja se održava u terminu od 10. do 16. novembra, na kompletno raspoloživom prostoru za izlaganje, u šest hala: 1. 1A, 2A, 2B, 2C, 3, 3A i 4. Učestvuje oko 300 domaćih i inostranih izlagača, od čega jedna trećina dolazi iz 15 zemalja: Austrija, Nemačka, Italija, Češka, Turska, Poljska, Grčka, Kina, Rumunija, Bugarska, BiH, Makedonija, Slovenija, Hrvatska, Crna Gora.

Svečano otvaranje Sajma nameštaja je u ponedeljak, 10. novembra u 11:00 časova u Hali 4. Radno vreme priredbe je od 10:00 do 20:00 časova, dok je poslednjeg dana kada se Sajam zatvara, u nedelju 16 novembra, do 18:00 časova. Prisutnim poslovnim Ijudima, posetiocima kojih se očekuje oko 70.000 hiljada, biće predstavljena izuzetna paleta proizvoda savremenog dizajna, različitih stilova i namena.

Biće prikazane najnovije serije domaćeg i uvoznog garniturnog i komadnog nameštaja, proizvode koji svojim kvalitetom u potpunosti zadovoljavaju celokupne potrebe za uređenjem životnog prostora, modernim i funkcionalnim nameštajem, kao i dekorativne elemente, koji će ambijent doma učiniti prijatnim i onakvim kakvom teži svaka porodica.

Nisu zaboravljeni ni kupci zainteresovani za nameštaj koji je namenjen opremanju javnih objekata, poslovnog prostora-kancelarija, ugostiteljskih objekata. Treba naglasiti da su hale, po pravilu, ispunjene do poslednjeg kvadrata najrazličitijim eksponatima.

Sajam prate izuzetne poslovne aktivnosti. Veliki broj predstavnika proizvođača i distributera posetiće manifestaciju, iskoristiti kontakte sa potencijalnim partnerima za ponudu i promociju svojih programa. Ni jedna marketinška akcija, elektronski ili drugi način prezentacije nema takvu intenzivnost poslovne saradnje, a time i finansijski efekat, kao što se ostvari u vreme trajanja Sajma.

Beogradski Salon nameštaja je pravo mesto za sve one koji planiraju kupovinu nameštaja. Izbor je najveći, sve na jednom mestu, sajamska ponuda podrazumeva niz pogodnosti, značajne popuste koji se kreću i do 40 odsto, odloženo plaćanje, katalošku i online prodaju, kupovinu po porudžbini.

Poseban segment Sajma su mašine, alati i repromaterijal, koji su izloženi u Halama 2B i 4.

Nacionalne izložbe Slovenije i Hrvatske smeštene su u Hali 4. Višegodišnji izlagači koji svojim nastupom predstavljaju ponude jedne zemlje i doprinose uspostavljanju novih kontakata i međuregionalne saradnje.

Ukupnoj slici o manifestaciji doprineće i Izložba dizajna, koja je smeštena u Hali 2-nivoC. Učesnici su fakulteti, stručne škole, Šumarski fakultet, TŠ Drvo art, ULUPUDS i udruženja koja se bave edukacijom dizajnera. Izložba je namenjena povezivanju i uspostavljanju saradnje mladih talenata sa proizvođačima i privredom.

Časopis „Enterijer“ u nameri da podigne kulturološki nivo Sajma nameštaja, nastavlja sa projektom „Idealna kuća“. Ove godine u kreativnoj viziji, kao autor projekta Idealna Kuća, predstaviće nam se arhitekta Goran Vojvodić, šef katedre za enterijer na master studijama Arhitektonskog fakukteta u Beogradu.

Generalni sponzor ovogodipnjeg Sajma je fabrika „Numanović“ iz Novog Pazara, renomorani proizvođač, koji već 20 godina učestvuje na Sajmu nameštaja. Fabrika posluje u novoizgrađenom industrijskom objektu, sa najsavremenijom opremom i proizvodnim programom. Poslovanje kompanije karakterišu visoki standardi, kvalitet, stručni kadar i saradnja sa renomiranim svetskim brendovima. Najsrećnijeg posetioca kompanija „Numanović“ će nagraditi vrednom nagradom – garniturom za dnevni boravak. Izvlačenje je poslednjeg dana Sajma, u nedelju 16. novembra, u 17:00 časova, u Hali 4

Proizvođači tapaciranog nameštaja smešteni su u halama 1 i 3, a mebl štofovi, zavese, posteljina, nameštaj od punog drveta, predmeti za dekoraciju i nameštaj od tikovine (Burma, Tajland) u Hali 3. Hala 3A namenjena je izlagačima sa tepisima, tapetama i novim tehnikama za dekoraciju zidova, podova i uopšte životnog prostora. U Hali 2A je pločasti nameštaj (kuhinje, nameštaj za odlaganje), 2B mašine i alati za obradu drveta. Hala 4 je sa spavaćim sobama, dečjim sobama, krevetima, dušecima, repromaterijalom, kancelarijskim nameštajem, drvenarijom.

Pomenućemo neke od izlagača kod kojih ćemo videti nove, moderne komade nameštaja od kože i kvalitetnih štofova sa akcentom na udobnost: „Tahirović“, „Atlas“, „Dallas“, „Matis“, „Radović Enterijer“, „Chigo Contract“, „Estia“, „Maxi Meble-BRW“, „Zepter“, „Kvadra“, „Arti San“, „Mercis“, „Boreal“, „Home centar“, „Eurocolor“, „Inko Home Art“, „4M“, „On-Em mebl štof“, „Dasa“, „Dalas company“, „Namos“, „Mahagoni Deko“, „Bernarda“, „Catra“, „Biesse“, „Homag group“, „Inter holz Balkan“... i drugi.

Medijski partneri manifestacije: časopis „Bravacasa“, časopis „Moj Stan“, Internet portal www.sredidom.com, Internet portal www.idealnidom.com, katalog „Ambijent“, časopis „Podovi“, magazin „Enterijer“, časopis „Eko kuća“, časopis „Drvotehnika“, časopis „Build“, časopis „Industrija“.

Tradicionalne nagrade Beogradskog sajma „Zlatni ključ“ i „Diploma“ dodeliće se najuspešnijim izlagačima u devet kategorija, kao i nagrade dizajnerima.

 

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


SEEBBE2022-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /slučajan izbor/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...
Darko 14.03.2024.
Pa kad cveta mito i korupcija. Ako se to is...

;