INFONET-468X60-BANNER

SFSOPLATE-970X250-BANNER

Louis Vuitton otvorio prodavnicu u obliku broda u Šangaju

01.07.2025. | Gradjevinarstvo.rs

U Šangaju je otvorena nova tematska radnja francuskog luksuznog brenda Louis Vuitton, nazvana The Louis. Prodavnica ima oblik broda, dok su viši spratovi dizajnirani u duhu prepoznatljivih kofera. Smeštena na platou ispred šoping centra HKRI Taikoo Hui, ova atrakcija dominira centralnim poslovnim delom grada.

Louis Vuitton

The Louis - prodavnica u obliku broda sa koferima (Foto: Louis Vuitton)

Na brodu se nalazi metalni monogram brenda, dok sa njegovog pramca ka tlu visi masivno sidro u obliku logotipa stvarajući upečatljiv vizuelni utisak. Na višim nivoima, struktura imitira naslagane Vuitton starinske kofere različitih dimenzija.

Na palubi je formirana otvorena terasa u uvučenom delu konstrukcije, opremljena suncobranima koji doprinose morskoj atmosferi.

Louis Vuitton

Izložba posvećena kulturi i istoriji brenda (Foto: Louis Vuitton)

Iz Louis Vuitton dizajnerskog tima navode da je forma broda omaž tradiciji Šangaja kao istorijske luke i "Kapije Istoka", ali i aluzija na nasleđe ovog brenda u izradi kofera namenjenih prekookenaskim putovanjima.

Cilj projekta je stvaranje novog kulturnog repera u srcu poslovne četvrti Šangaja.

Louis Vuitton

Koferi korišćeni za sportske trofeje (Foto: Louis Vuitton)

Objekat se prostire na tri sprata. Na prva dva nivoa nalazi se izložba posvećena kulturi i istoriji brenda, dok se na trećem spratu nalazi kafe. Posetioci ulaze kroz otvor u prednjem delu broda, koji vodi u arhitektonski atraktivni prolaz osmišljen kao imerzivni luk.

Louis Vuitton

Prolaz osmišljen kao imerzivni luk (Foto: Louis Vuitton)

Centralni deo ove instalacije nosi naziv Trunkscape i prikazuje poznate Vuitton kofere sa monogramom uz dinamične prirodne scene kao pozadinu. Ova postavka, koju je osmislio arhitekta Shohei Shigematsu iz studija OMA, ranije je bila izložena u LV The Place u Bangkoku i u Muzeju umetnosti Nakanoshima u Osaki.

Iza prolaza se nalazi izložba "Vizionarska putovanja", koju su osmislili Shigematsu i Louis Vuitton tim. Na prostoru od 1.200 kvadratnih metara, kroz niz tematskih soba prikazuje se bogata tradicija ovog brenda.

Svaka prostorija naglašava ključnu ulogu kofera u identitetu Louis Vuittona: tu su biblioteka, radionica u kojoj se prikazuje izrada kofera, deo sa koferima korišćenim za trofeje na velikim sportskim događajima, kao i soba posvećena modi i parfemima brenda.

Prodavnica

Prodavnica (Foto: Louis Vuitton)

Izložba se završava prodajnim prostorom u kojem posetioci mogu da kupe proizvode od kože, aksesoare, obuću i artikle za putovanje.

Louis Vuitton

Na vrhu se nalazi kafić (Foto: Louis Vuitton)

Na poslednjem spratu, Le Café Louis Vuitton nastavlja temu kofera kroz dizajn enterijera - kombinacija toplih drvenih površina i mekog osvetljenja evocira atmosferu kabine starog luksuznog broda.

 

Komentari: 0

TEKSTOVI /iz kategorije/


MAXIMUS-GEO-300X250-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DJB 16.06.2025.
G-đo Damjanović, ako predsednik odluči da s...
Zoran 12.06.2025.
Super.
mileva 29.05.2025.
Ako, neka , sve izbetonirati do poslednje t...
mileva 29.05.2025.
I, dragi stručnjaci , šta ćete konkretno p...
olja 28.05.2025.
Dragi biolozi, Jeste li sigurni u bezbedno...

;