Ministarstvo građevine ponovo radi procenu da li bi autoput od Obrenovca do Beograda na Koridoru 11 trebalo da ide s leve ili desne strane obale Save.
Taman kad su svi mislili da je odlukom Republičke revizione komisije da autoput Obrenovac-Beograd treba da ide levom stranom obale Save stavljena tačka na sve nedoumice, ministar Velimir Ilić ponovo je aktuelizovao dilemu. On je rekao da se tim rešenjem prevideo jedan veliki problem.
- Oliver Dulić koji je vodio resorno ministarstvo između moja dva mandata prebacio je autoput na levu obalu Save da bi izbegao klizište u Dubokom i na Umci. Po tom projektu, autoput bi u Beograd ulazio iz Surčina. Ispalo je da u tom slučaju mora da se radi još jedan most na Savi između Obrenovca – tvrdi ministar Ilić, i dodaje da bi onda Most na Adi bio van funkcije, a da je on i projektovan za autoput koji bi prolazio desnom obalom Save.
Udurženje građevinskih inženjera i Inženjerska akademija izračunali su da će ranije usvojeno rešenje (leva obala) državu koštati 138,7 miliona evra, dok bi deonica desnom obalom uključujući i sanaciju klizišta, koštala oko 115 miliona evra. Njihovo mišljenje je bilo da treba graditi jeftiniji i kraći autoput.






























;