INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Istraživanje Microsofta - oglašavanje efikasnije preko štampanih medija nego preko TV

03.06.2010. | Print Power

Veliko istraživanje, koje je sproveo Microsoft, još jednom je potvrdilo da je oglašavanje sektora trgovine dva puta efikasnije ako se realizuje preko štampanih medija nego preko TV!

Studija, koju je organizovao Microsoft u Velikoj Britaniji utvrdila je da svaka funta potrošena na oglašavanje u štampanim medijima donosi petostruku vrednost, odnosno prihod od 5 funti. Na jednu funtu ulaganja u televizijsko oglašavanje prihod je 2,15 funti, a 3,44 funti se dobije ako je oglašavanje na webu. Više informacija je dostupno putem sledeće web adrese: http://www.printpower.eu/?p=798.

Microsoft je organizovao ovo istrazivanje među čak 26 vodećih britanskih trgovinskih lanaca, od kojih 24 spadaju među 100 najvećih oglašivača u Britaniji. Istraživanje je obuhvatilo najveće lance samoposluga, supermarketa, tržnih centara, odeću, modu, kućne potrepštine... 

Na osnovu ovog istraživanja, Microsoft preporučuje da oglašivači povećaju svoje budžete za štampane medije i web za 10%, a da za isti procenat smanje ulaganja u oglašavanje na TV.

Inače, u 2009. godini prihodi TV oglasivača u Velikoj Britaniji prvi put u istoriji su bili manji od budžeta potrošenih na webu, koji je inkasirao 3,6 milijardi funti.

Rezultati ovog istraživanja samo potvrđuju ranije istraživanje, organizovano od strane britanskog Brand Science (Nauka brendova), koje je ustanovilo da se od oglašavanja u štampanim medijima dobija dupli povrat investicije u odnosu na druge medije.
Posebno je zanimljivo da su oba ova istraživanja obavljena potpuno nezavisino jedno od drugog, a jos značajnije je da u njima nisu učestvovali predstavnici industrije štampanih medija.

Štampani mediji definitivno razvijaju i unapređuju poslovanje trgovinskog sektora, bez obzira da li se oglašavanje realizuje samo putem njih, ili uz podršku drugih medija.
 
 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;