Bezbednost na visini i u radu - TOBLER-SKELE

25.03.2019. | Gradjevinarstvo.rs

Preduzeće Tobler-Skele osnovano je 2006. godine kao društvo sa ograničenom odgovornošću. Od osnivanja do jula meseca 2007. godine, delatnost preduzeća više se orijentisala na prodaju i iznajmljivanje skela. Od jula meseca 2007. godine, firma Tobler-Skele počinje sa proizvodnjom skela tipa: „MATO-1“, 2, 3 i 8, „Mato-R“, N i S, kao i novog proizvoda „LEOB RAM“. Preduzeće je ovlašćeno za proizvodnju ovih proizvoda od firme Tobler AG – proizvođača ovih modela, koja svoje poslovanje razvija po svim evropskim centrima.

Tobler-Skele poseduje predstavništva u Makedoniji - Skoplju, na Kosovu - Priština, u Beogradu, Bugarskoj – Varna, Švajcarskoj, Austriji za iznajmljivanje i prodaju opreme. Zahvaljujući njima svoje klijente snadbeva pouzdano, brzo i fleksibilno. Nudi sve vrste usluga vezane za oplatu i skele.

Kao rezultat kvaliteta, veoma kratkog vremena isporuke i najvažnije - sigurnosti koje obezbeđuje - „Tobler“ skelski sistem je veoma tražen na tržištu. Tako kupac prilikom kupovine na raspolaganju ima i sve neophodne ateste kao i statičke proračune za svaki element pojedinačno, ali i za celokupnu montiranu skelu.

Tobler-Skele je u mogućnosti da za svaki sistem skela koji se nalazi na tržištu ponudi kompatibilna rešenja sa povoljnom cenom. Svaki element skele omogućava jednostavnu montažu u vrlo kratkom vremenskom roku. Takođe, težina svakog pojedinačnog dela može se daljim razvojem smanjiti na minimum, a da se pri tome ne izgubi stabilnost i teretna snaga.

Bezbednost na visini i u radu - TOBLER-SKELE

Proizvodni program

Ponuda iz proizvodnog programa Tobler-Skele obuhvata duboko toplopocinkovane čelične i aluminijumske sisteme.

Fasadna skela „MATO-1“ razvijana je u želji da se poveća sigurnost i ekonomičnost skela. „MATO-1“ je jedan od malih sistema za skele jednostavne ugradnje koji se lako montira zahvaljujući duplom gelenderu sa samo četiri glavna dela. Ovaj sistem ima značajne prednosti.

Većina zgrada su više od 18 m, a sa lakšim skelama „MATO-1“ mogu se dostići i građevinske visine od 30 m (čelične cevi 2,3 mm debljine zida) ili 40 m (aluminijumske cevi sa 4,0 mm debljine zida). Utvrđeno je da se sa lakšom tehnikom građevinskih skela može postići ušteda vremena od 25 do 50% u odnosu na normalne, teške tipove skela.

Kod zgrada koje dostižu visine skele do 30 m ili koje nose veću težinu (300, 400 ili 600 kg/m2) koriste se ramovi sa debljinom zida 3,25 mm. Oni se upotrebljavaju sa ramovima od lakšeg materijala. „MATO-1“ skela 1 m širine može se upotrebiti u kombinaciji sa skelama 0,7 m širine u zavisnosti od potrebe.

Bezbednost na visini i u radu - TOBLER-SKELE

Preduzeće koje koristi ovakav tip skela, sa ovom uštedom vremena dobija i finansijsku uštedu što zajedno dovodi do povećanja konkurentnosti preduzeća na tržištu. Manja težina se isplati počevši od transporta skela, većeg tovara do jednostavnog skladištenja.

Modulna skela „MATO-8“, zahvaljujući specijalnim tehnikama vezivanja, nudi pri ugradnji apsolutnu fleksibilnost. Ploče koje su postavljene na svakih 50 cm po stojećem stubu „MATO-8“ daju mogućnost proširenja i razvoj na sve strane. Robustne glavice sa lakšim skretnostima mogu se montirati na ovim pločama. „MATO-8“ modularna skela namenjena je za specijalne konstrukcije u industriji.

Bezbednost na visini i u radu - TOBLER-SKELE

„MATO-8“ skele na točkovima su viša varijanta i upotrebljavaju se uspešno u različitim oblastima. Svi elementi se proizvode i od aluminijuma i od čelika.

Upotrebom aluminijumskih „MATO-8“ skela podiže se koeficijent svakog montažera za 50% i više jer je montaža omogućena zahvaljujući težini i sistemu sa kajlama. A mala težina pri transportu i skladištenju isplati se uvek i svugde.

Dodatni elementi „MATO-Z“ deo su sistema „MATO“ i koji služe kao dodatak „Tobler“ sistema i kao dopuna sistema „MATO-1“ i „MATO-8“. Međutim, „MATO-Z“ nije dodatak samo za „Tobler“ skele, već se može upotrebiti i za druge skelske sisteme. Kao i kompletan proizvodni program „Toblera“ i ovaj artikal nosi SUV certifikat.

Bezbednost na visini i u radu - TOBLER-SKELE

Sistem skela na točkovima „MATO-R“ takođe se nalazi u proizvodnom programu ultra lakih skela od aluminijuma. „MATO-R“ aluminijumska skela na točkovima, u širini od 70 cm i 135 cm, postoji u verziji sa sklapanjem, kao i za izgradnju jedinstvenog okvira. „MATO-R“ je laka skela vrhunskog kvaliteta koja se zahvaljujući svojoj klik-konstrukciji jednostavno i sigurno montira. Pored toga, ona zauzima veoma malo mesta pri skladištenju i transportu.

„MATO-N“ skelski krovni sistem osmišljen je da pokrije objekte u kojima se radi ili za neki zahtevniji posao koji se mora obezbediti od kiše ili slično. Upotrebljava se kao pokrivka za bine i tribine. „MATO-N“ sistem se tokom godina dokazao kao pouzdan sistem.

Bezbednost na visini i u radu - TOBLER-SKELE

„MATO-S“ sigurnosni delovi štite ljude i materijal u toku radova. U svako doba mogu se iz magacina naručiti sigurnosni delovi za svaki sektor.

„MATO-B“ delovi - za izgradnju (zvani i „Viziri“) štite od klizanja. Tobler, prema potrebama određenog magacina, vrši statički proračun, planira i konstruiše čelične regale za skladištenje.

Pored nabrojanih skelskih sistema tipa „MATO“ kao i „LOEB RAM“ u ponudi Tobler-skela su i „TOSK“ (cinkovani) podupirači, i to: toplopocinkovani i elektrocinkovani podupirači, klasa B i C. Tu su takođe i crveni podupiraci kao i oplate dostupne u više različitih veličina i tipova oplatnih ravni sa svim neophodnim pratećim elementima.

Bezbednost na visini i u radu - TOBLER-SKELE

Komentari: 0

TEKSTOVI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


GEOTOOLS
GEOTOOLS
NOVA PAZOVA

TEMAG
TEMAG
NOVI BEOGRAD

DOKA SERB
DOKA SERB
PEĆINCI-ŠIMANOVCI
www.doka.rs

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
veselnik 13.04.2019.
"Služba za urbanizam koja će okupiti 10 str...
Ljubinka 09.04.2019.
Da li se na zidove koji su krecenim prajmer...
Maks 04.04.2019.
Političari treba da shvate da se autoput, o...
Borko 03.04.2019.
Zasto se ne zapocne na vreme sredjivanje im...
Svetlana 03.04.2019.
Moze li neko da objasni gospodi iz Ministar...