INFONET-468X60-BANNER

AUSTROTHERM-970X250-BANNER

Nova petlja kod Pančevačkog mosta smanjiće gužve

03.04.2012. | Press

Novom petljom izbegava se direktno ukrštanje vozila koja skreću iz Bulevara despota Stefana ka Pančevačkom mostu i vozila koja iz Višnjičke ulice idu ka centru grada.

Velike gužve kod Pančevačkog mosta, naročito u vreme saobraćajnog špica, krajem godine postaće samo ružna uspomena. Izgradnjom petlje izbegava se direktno ukrštanje vozila koja skreću iz Bulevara despota Stefana ka Pančevačkom mostu i vozila koja iz Višnjičke ulice idu ka centru grada.

Radovi na petlji „Pančevački most" počinju čim se završi proces izbora izvođača radova, koji je u toku.

Bezbedniji saobraćaj

Takođe, u planu su izrada nove rampe i obnova dela postojeće konstrukcije u pravcu ka Pančevu. Radovi na izgradnji petlje „Pančevački most" trebalo bi da budu gotovi do kraja godine, a investiciona vrednost je 247 miliona dinara. Nova denivelisana raskrsnica sprečiće dalje ukrštanje saobraćaja i time će biti povećana bezbednost svih učesnika u saobraćaju.

- U prvoj fazi radova, u smeru ka Višnjici iz centra grada uz desnu stranu Bulevara despota Stefana, biće dograđene dve saobraćajne trake u dužini od 375 metara, kojima će se saobraćaj izlivati iz Bulevara na novu rampu - objašnjava Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Sad i ubuduće

KAKO JE SADA: Vozila koja iz centra grada idu ka Pančevačkom mostu skreću ulevo i imaju prvenstvo u odnosu na vozila iz suprotnog smera, iz Višnjice, koja se kreću pravo. Zato se stvaraju velike gužve.

KAKO ĆE BITI: Vozila koja će iz centra grada ići ka Pančevačkom mostu imaće u svojoj traci izlaz na novu petlju, dok će vozila iz pravca Višnjice bez zaustavljanja ići ka centru grada.


U novom delu biće izgrađeno i stajalište javnog gradskog prevoza, a u nastavku Bulevara biće dograđena izlivna traka za vozila koja skreću desno u Ulicu Mije Kovačevića.

- Planirana je izgradnja izdignute rampe kojom će vozila sa dograđenog dela Bulevara ići na Pančevački most - kaže Bajić, i dodaje da će rampa biti široka sedam metara, a imaće po jednu saobraćajnu i zaustavnu traku.

- Rampa će svojim najvećim delom biti izgrađena na nasipu, dok će sa mostom biti povezana konstrukcijom, a njena dužina će biti 200 metara. Zbog nove saobraćajnice neophodno je na jednom delu porušiti i zameniti mostovsku konstrukciju u dužini od 88 metara - objašnjava Bajić.

Osim radova na izgradnji petlje, biće izgrađena nova vodovodna i kanalizaciona mreža, a postojeća će biti rekonstruisana.

- Dva cevovoda biće zamenjena novim, većeg prečnika, a postojeći će biti izmešten u novi trotoar na dograđenom delu Bulevara. Kišna kanalizacija koja će prihvatati vode svih slivnika iz okolnih ulica biće izgrađena u dužini od 600 metara, a duž nove saobraćajnice biće postavljene nova elektroenergetska instalacija i javna rasveta - ističe Nenad Bajić. Prema njegovim rečima, unutar nove kružne rampe predviđeno je ozelenjavanje prostora na površini od pola hektara.

Građani zadovoljni

Beograđani pozdravljaju odluku grada da se izgradi nova petlja.

- Svaki dan idem iz Borče na posao u centar Beograda. Kod Pančevačkog mosta uvek je zastoj jer vozila koja iz pravca grada idu prema mostu imaju prednost u odnosu na ona koja dolaze iz pravca Višnjičke banje. Dosta vremena izgubim dok čekam u koloni pa će mi nova petlja skratiti putovanje - kaže Saša Jovanović.

- Godinama sam čekao da se nešto preduzme na ovoj raskrsnici. Izgradnja petlje rešiće nam veliki problem - rekao je Marko Janaćković.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...
Darko 14.03.2024.
Pa kad cveta mito i korupcija. Ako se to is...

;