GROHE predstavio nove proizvode

09.05.2018. | Gradjevinarstvo.rs

Dana 08.05.2018. godine održana su dva događaja u nizu od 4 Grohe Event-a. Nakon Breakfast@Grohe događaja organizovanog za novinare, druženje je bilo sa GROHE distributerima, a danas 9. maja gosti će biti iz maloprodaje i instalateri, a posle podne arhitekte koji će prisustvovati panel diskusiji čiji će moderator biti arhitekta Amir Vuk – Zec iz Sarajeva.

Vodeći svetski proizvođač sanitarne opreme GROHE je u okviru događaja predstavio linije proizvoda:

  1. Sensia Arena.
  2. Cube Ceramic i Euro Ceramic.
  3. Atrio.

Sensia® Arena

Sensia® Arena - asortiman naprednih tuš WC-a kombinuje najbolje od dva sveta – nemački dizajn i izradu sa jedne strane, te japansku spa kulturu sa druge. Pružajući savršenu negu tela, vrhunsku higijenu i personalizovanu udobnost, Sensia® Arena podiže tuš WC-e u novu dimenziju čistoće i ugodnosti. Novi WC Sensia® Arena stilizovan je u poznatom studiju GROHE Design Studio, a njegova naizgled bestežinska silueta vrlo se lako uklapa u svaki stil uređenja kupatila.

GROHEov nagrađivani kreativni tim dizajnirao je umivaonike, toalete i bidee novih linija „Cube Ceramic“ i „Euro Ceramic“ koje se stilski vežu uz već postojeće linije kupatilske opreme kao što su slavine i tuševi sa kojom čine logičnu, zaokruženu i estetski besprekorno balansiranu celinu. Ove nove linije za moderna kupatila superiornog stila, pozicionirale su GROHE na tržištu kao brend sa potpuno zaokruženom ponudom opreme za kupatila.

GROHE je predstavio i redizajn opreme za kupatila, jedinstven i odvažan, GROHE ATRIO.

Dizajn linije ATRIO odupire se iskušenjima tipičnih elemenata luksuznog dizajna. Njegova istinska elegancija oblikovana je redukovanjem i pojednostavljenjem, stvorena je iz bazične geometrije - savršenog kruga koji predstavlja efikasnost, ženstvenost i savršenstvo, kao i cilindričnog prstena, još jednog vrlo simboličnog oblika koji simbolizuje obećanje. Suzdržanost linije ATRIO će zato svakom prostoru podariti bezvremensku eleganciju.

ATRIO

ATRIO nije zbirka slavina - on je kreativni ideal koji je ugledao svetlo dana zahvaljujući tehničkoj savršenost iz Nemačke.

Proizvodi firme GROHE spoj su estetike, funkcionalnosti i inovativnosti. Upravo te kvalitete prepoznala je stručna javnost, ali i sami korisnici pa je tako Grohe-ov tim u prošloj godini osvojio čak 62, a ove već 12 nagrada.

Za više informacija posetite www.grohe.rs

 
Share |

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Milan 09.10.2019.
Da, sve je to lepo u teoriji. Međutim kao i...
Maxs 24.09.2019.
Pa neka plate 50€ i neka prijave radnike na...
Darko 23.09.2019.
Teško da će neko južno od Save da se vraća ...
Шумадинац 16.09.2019.
1. Смедерево - Зрењанин - Кикинда - Хоргош....
Darko 09.09.2019.
Po zakonu za sve nelegalno izgrađene objekt...