INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Dokle se stiglo sa rekonstrukcijom železničke stanice u Novom Sadu

29.09.2022. | Vojvodina uživo

Deonica Novi Sad – Subotica je treća deonica brze pruge koja se radi u okviru rekonstrukcije i izgradnje brze pruge Beograd – Budimpešta.

Kako napreduju radovi na železničkoj stanici u Novom Sadu, u okviru druge faze, i nadvožnjaku u Partizanskoj ulici, pogledajte u videu:

U okviru prve faze radova – koja obuhvatala prva tri stanična koloseka, kao i 10. i 11. kolosek  – rekonstruisani su stanični peroni, temelji perona i nadstrešnica, kao i šahtovi za kišnu kanalizaciju, dok su drugom fazom obuhvaćeni radovi na preostalim kolosecima, navodi portal Vojvodina uživo.

Postojeći stanični pothodnik ispod trećeg, četvrtog, petog i šestog koloseka biće produžen i modernizovan, a novi deo pothodnika u dužini od 30m imaće i stepenišnu konstrukciju, kojom će se izlaziti na novoprojektovani treći i četvrti peron.

Ovo je prva rekonstrukcija železničke stanice u Novom Sadu od 1964. godine, kada je izgrađena.

Portal Vojvodina uživo podseća da je obnova započeta u septembru 2021. godine. Prva faza radova je završena i 19. marta je otvorena pruga Beograd – Novi Sad.

Radove izvodi kineski konzorcijum "China Railway International" i "China Communications Construction Company", a vrednost ugovora je 1,16 milijardi dolara. Završetak radova planiran je do kraja 2024. godine.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;