Komentari 745



Gradjanin 19.10.2017 11:09:11

Kinezi grade srBsku infrastrukturu za srbe sa njihovim ljudima, njihovim materijalom, preko njihovih banaka sa našim parama. Izgleda da je izgradnja infrastrukture prešlo u high end tehnologiju za koju srBi još nisu spremni. Stvarno smo jadni. Ovu državu treba ukinuti.

Vesna Ramovic 15.10.2017 19:51:02

Molim Vas kolika je cena lifta za dvospratnu kucu?

Lepa 09.10.2017 22:58:38

Neće dobiti dozvolu ni biti legalizovati, ali ni srušene. Idealno se neće plaćati ni porez. A svi ostali su budale.

Milena 09.10.2017 13:18:43

Ozakonjeno i dosta objekata koji su gradjeni posle 2015. godine, dobro razradjen sistem u gradu Beogradu. Zasto placati naknadu za gradjevinsko zemljiste kad novac moze "pametnije" da se iskoristi?!

Sada 27.09.2017 22:00:39

Cijena lifta hvala

Nik 20.09.2017 14:18:38

Znaće se, kada se prvo legalizuju svi divlje sagrađeni objekti uz obale reka. Da je svako radio svoj posao, znalo bi sekoje su granice i šta je vodno zemljište,a onda se ni kuće i vikendice tamo nebi mogle legalizovati.

aleks 08.09.2017 14:39:49

Sefu ispali kljucevi pre asfaltiranja pa da ih nadjemo :)

V 03.09.2017 13:52:29

Da li znate ko na domaćem tržištu distribuira materijal za epoksidne podove ovog tipa?

ник 09.08.2017 14:30:38

Држава гради станове само у Београду и Новом Саду, како пише у тексту. Да ли то значи и нове миграције у ове градове, а на уштрб градова у унутрашњости Србије? Размишља ли неко о овом проблему?

Šumadinac 31.07.2017 20:55:27

Sve se ovo moglo pojednostaviti i pojeftineti da je se petlja obilaznica/autoput E-763 formirala neposredno uz reku Savu, odmah sa druge strane u odnosu na petlju Ostružnica. Zašto se išlo na formiranje petlje čak u Surčinu u sred stambenog naselja, ako je najlogičnija konekcija te petlje sa užim gradskim jezgrom bila preko produžene trase bulevara Jurija Gagarina? Takvim rešenjem čitava ova trasa autoputa bi bila kraća za oko 5 km, pa se sa razlogom možemo pitati kome je trebalo ovo duže, skuplje, i prostorno komplikovanije rešenje!?

Darko 26.07.2017 15:09:28

Ta gospođa Damnjanović je prošla sve žive legalizacije i njen učinak je 0. Zašto sekretarijati za legalizaciju ne rade svoj posao i odbijaju od legalizacije zahteve koji nemaju imovinsko-pravni osnov? Zašto opštine ne ruše bespravne objekte O TROŠKU BESPRAVNIH INVESTITORA? ONA je ta koja je to morala i imala godine da uvede u red nelegalnu gradnju. Postigla je efekat od jo 500.000 izgrađenih objekata koji ne plaćaju porez, priključke... Za koga ona radi? Ko je plaća?

Slobodan 17.07.2017 16:54:30

Dejane, hvala puno na lepim i objektivnim rečima. Zaista se trudimo da Lazarevac dobije kvalitetan retail park u veoma kratkom roku. Nastavljamo dalje. Pozdrav ispred kompanije Konstruktor

Balkan 17.07.2017 08:52:02

Znaci ovde se ne radi o Energoprojektu jer on ce biti preuzet radi se o nekoj drugoj novoj kompaniji. Bas lepo.

Dejan 15.07.2017 18:13:55

Kompanija Konstruktor može da predaje mnogim našim građevinskim firmama. Svakog dana se vidi promena i napredovanje u radovima. Svi dobronamerni građani Lazarevca komentarišu kako objekat niče kao ni jedan pre njega i čestitke vrednim momcima.

Siva 12.07.2017 23:23:58

Preeeevelika vam je cena 1300-1500e bez PDV za tu lokaciju i taj tip gradnje. Preterali ste! Da je cena ko za Stepu, pa i ajde, al ovo je baš MNOGO! Za toliki novac može da se nađe stan i bliže civilizaciji.

Darko 10.07.2017 13:52:54

A da proširite Kružni put od Bulevara oslobođenja do Braće Jerkovića? Niklo je naselje Stepa Stepanović, visoke stambene zgrade oko Trošarine i otvoriće se LIDL.

Darko 03.07.2017 17:45:19

Ali zato nema odgovarajuće ulice. Kružni put je preopterećen još sa 14.000 žitelja naselja Stepa Stjepanović, LIDL će dobiti katastrofu u saobraćaju kada se otvori. Sad još Panorama Voždovac sa 1.500 novih stanovnika. PROŠIRITI POD HITNO ULICU SAVE MAŠKOVIĆA I KRUŽNI PUT (u ovom delu) prema DUP-u.

Franc Roškar 03.07.2017 15:27:06

Plutajući bageri za eksploataciju šljunka i peska mogu značajno pridonijeti do smanjenja cena avtoputeva. Pogledajte informacije na http://www.ffa-fiebig.de/index.php/sr/home-1-sc

Darko 21.06.2017 09:15:23

Da li se postojeći most može premestiti na Dunav da povezuje Bačku Palanku i Neštin?

Franc Roškar 19.06.2017 20:00:31

Več nekoliko godina pratim skupu izgradnju autoputeva u Srbiji i gotovo NEPRIMENLJIVOST mineralnih materiala iz brojnih šljunčanih polja. Za gradnju puteva i proizvodnju betona koriste se u Srbiji uglavnom materijale iz kamenoloma i rečnih korita, koje treba voziti kamionima na dosta odaljene lokacije. Eksploatacija aluvijalnog nanosa (šljunka i peska), kojeg ima dovoljno širom zemlje, jako se malo koristi, jer u Srbiji nema preduzeća, koja bi vadila šljunak legalno sa koncesijom i plačala davanja prema državi. Zastupam nemačkog proizvođača plutajućih bagera Fiebig (možete me nači u portalu Građevinarstvo) i u svim zemljama oko Srbije prodao sam više plutajućih bagera za eksploataciju šljunka i peska ali u Srbiji nijedan. Plutajući bageri jeftino kopaju šljunak u određenim legalnim šljunkarama, nemaju negativan utjecaj na okoliš a šljunkare se po završenoj eksploataciji mogu rekultivirati. Da se koriste plutajući bageri i u Srbiji, koštali bi srpski putevi puno manje. Franc Roškar

ISTAKNUTE FIRME /slučajan izbor/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Gradjanin 19.10.2017.
Kinezi grade srBsku infrastrukturu za srbe ...
Vesna Ramovic 15.10.2017.
Molim Vas kolika je cena lifta za dvospratn...
Lepa 09.10.2017.
Neće dobiti dozvolu ni biti legalizovati, a...
Milena 09.10.2017.
Ozakonjeno i dosta objekata koji su gradjen...
Sada 27.09.2017.
Cijena lifta hvala