Komentari 737



ник 09.08.2017 14:30:38

Држава гради станове само у Београду и Новом Саду, како пише у тексту. Да ли то значи и нове миграције у ове градове, а на уштрб градова у унутрашњости Србије? Размишља ли неко о овом проблему?

Šumadinac 31.07.2017 20:55:27

Sve se ovo moglo pojednostaviti i pojeftineti da je se petlja obilaznica/autoput E-763 formirala neposredno uz reku Savu, odmah sa druge strane u odnosu na petlju Ostružnica. Zašto se išlo na formiranje petlje čak u Surčinu u sred stambenog naselja, ako je najlogičnija konekcija te petlje sa užim gradskim jezgrom bila preko produžene trase bulevara Jurija Gagarina? Takvim rešenjem čitava ova trasa autoputa bi bila kraća za oko 5 km, pa se sa razlogom možemo pitati kome je trebalo ovo duže, skuplje, i prostorno komplikovanije rešenje!?

Darko 26.07.2017 15:09:28

Ta gospođa Damnjanović je prošla sve žive legalizacije i njen učinak je 0. Zašto sekretarijati za legalizaciju ne rade svoj posao i odbijaju od legalizacije zahteve koji nemaju imovinsko-pravni osnov? Zašto opštine ne ruše bespravne objekte O TROŠKU BESPRAVNIH INVESTITORA? ONA je ta koja je to morala i imala godine da uvede u red nelegalnu gradnju. Postigla je efekat od jo 500.000 izgrađenih objekata koji ne plaćaju porez, priključke... Za koga ona radi? Ko je plaća?

Slobodan 17.07.2017 16:54:30

Dejane, hvala puno na lepim i objektivnim rečima. Zaista se trudimo da Lazarevac dobije kvalitetan retail park u veoma kratkom roku. Nastavljamo dalje. Pozdrav ispred kompanije Konstruktor

Balkan 17.07.2017 08:52:02

Znaci ovde se ne radi o Energoprojektu jer on ce biti preuzet radi se o nekoj drugoj novoj kompaniji. Bas lepo.

Dejan 15.07.2017 18:13:55

Kompanija Konstruktor može da predaje mnogim našim građevinskim firmama. Svakog dana se vidi promena i napredovanje u radovima. Svi dobronamerni građani Lazarevca komentarišu kako objekat niče kao ni jedan pre njega i čestitke vrednim momcima.

Siva 12.07.2017 23:23:58

Preeeevelika vam je cena 1300-1500e bez PDV za tu lokaciju i taj tip gradnje. Preterali ste! Da je cena ko za Stepu, pa i ajde, al ovo je baš MNOGO! Za toliki novac može da se nađe stan i bliže civilizaciji.

Darko 10.07.2017 13:52:54

A da proširite Kružni put od Bulevara oslobođenja do Braće Jerkovića? Niklo je naselje Stepa Stepanović, visoke stambene zgrade oko Trošarine i otvoriće se LIDL.

Darko 03.07.2017 17:45:19

Ali zato nema odgovarajuće ulice. Kružni put je preopterećen još sa 14.000 žitelja naselja Stepa Stjepanović, LIDL će dobiti katastrofu u saobraćaju kada se otvori. Sad još Panorama Voždovac sa 1.500 novih stanovnika. PROŠIRITI POD HITNO ULICU SAVE MAŠKOVIĆA I KRUŽNI PUT (u ovom delu) prema DUP-u.

Franc Roškar 03.07.2017 15:27:06

Plutajući bageri za eksploataciju šljunka i peska mogu značajno pridonijeti do smanjenja cena avtoputeva. Pogledajte informacije na http://www.ffa-fiebig.de/index.php/sr/home-1-sc

Darko 21.06.2017 09:15:23

Da li se postojeći most može premestiti na Dunav da povezuje Bačku Palanku i Neštin?

Franc Roškar 19.06.2017 20:00:31

Več nekoliko godina pratim skupu izgradnju autoputeva u Srbiji i gotovo NEPRIMENLJIVOST mineralnih materiala iz brojnih šljunčanih polja. Za gradnju puteva i proizvodnju betona koriste se u Srbiji uglavnom materijale iz kamenoloma i rečnih korita, koje treba voziti kamionima na dosta odaljene lokacije. Eksploatacija aluvijalnog nanosa (šljunka i peska), kojeg ima dovoljno širom zemlje, jako se malo koristi, jer u Srbiji nema preduzeća, koja bi vadila šljunak legalno sa koncesijom i plačala davanja prema državi. Zastupam nemačkog proizvođača plutajućih bagera Fiebig (možete me nači u portalu Građevinarstvo) i u svim zemljama oko Srbije prodao sam više plutajućih bagera za eksploataciju šljunka i peska ali u Srbiji nijedan. Plutajući bageri jeftino kopaju šljunak u određenim legalnim šljunkarama, nemaju negativan utjecaj na okoliš a šljunkare se po završenoj eksploataciji mogu rekultivirati. Da se koriste plutajući bageri i u Srbiji, koštali bi srpski putevi puno manje. Franc Roškar

Šumadinac 14.06.2017 16:07:29

Prognoziram da će se u priču uskoro umešati Rijčko-Splitski lobi, i da će ako ne bude stopiran ovaj korididor, onda makar pomeren na pravac Grčka-Bugraska-Rumunija-Madjarska. Srbiji će ostati da otplaćuje višedecenijske kredite za pravac Subotica-Beograd koji će voditi nikuda.

Dr Miggyy 13.06.2017 18:21:10

Pre par godina, pod dirigentskom palicom Spaskovskog, zamenjeni su stubovi u ulici Moše Pijade, ugrađeni novi sa svetlom koje skoro i da se ne vidi, a sve je urađeno energetske efikasnosti radi (a one druge, kriminalne efikasnosti nije pominjana). Sada biće uvedena štedljiva LED sijalična rasveta. Ovo sve kada se stavi u matematici sa svim uloženim parama i ugradnjom nosilaca funkcija, željena efikasnost biće ostvarena, al’ za sto narednih godina?!

Nikola 11.06.2017 17:01:04

Поред стазе су били широки дрвени ивичњаци који су служили да се по њима трчи када је блатњаво (већи део године) и када је лед. Нови уски камени ивичњаци чине стазу неупотребљивом у таквим условима. Када је време лепо, стаза свеједно не може да се користи због гужве шетача са колицима и псима на повотцима. Испада да се трим стаза не реконструише већ укида !!!

Dragana 10.06.2017 07:38:59

A kako se betonski putevi ponasaju tokom zimskog odrzavanja? Posipanje soli i sl?

Lepa 23.05.2017 10:28:38

Da li grad ruši samo nelegalne objekte koji njemu odgovaraju (tzv. javne površine) ili će početi da ruši i bespravno sagrađene objekte na tuđim privatnim parcelama?

Ivan 21.05.2017 13:41:58

kolika je cena poliuetrerenske pene i kolko je potrebno za krovnu povrsinu od 120m2debljine 12cm

Nikola Beton 20.05.2017 12:47:42

Lepo bi bilo da je ovo sto stoji u naslovu istina, ali nije bas tako... Radovi teku ali je jos uvek daleko 10% zavrsenog, izvinjavam se autoru texta. P.S. Obilaznica oko Beograda zapoceta je 1998 godine kada sam ja isao u VIII razred osnovne skole. Na danasnji dan, kada moje mladje dete ide VIII razred osnovne skole, radovi jos uvek traju i traju i traju.Moja procena je da je zavrseno 70% obilaznice i da je na tom zavrsenom delu poginulo 30-ak vozaca jer su deonice pustane nasumicno, od izbora do izbora a da nisu bile privedene nameni. Sve ovo pise, tada deckic a sada odrastao covek koji zivi pored same obilaznice i kome nisu potrebni mediji da bi pratio radove na istoj... 20km za 20godina- JOJ tuzna Srbijo JOJ...Radovi su u toku

Nikolina 19.05.2017 22:11:22

Molila bih vas cijenu lifta za jednu osobu do drugog sprata stambene petokatnice zdrade. Hvala.

Anketa

Da li će projekat "Beograd na vodi" značajno pokrenuti građevinarstvo u Srbiji?
ник 09.08.2017.
Држава гради станове само у Београду и Ново...
Šumadinac 31.07.2017.
Sve se ovo moglo pojednostaviti i pojeftine...
Darko 26.07.2017.
Ta gospođa Damnjanović je prošla sve žive l...
Slobodan 17.07.2017.
Dejane, hvala puno na lepim i objektivnim r...
Balkan 17.07.2017.
Znaci ovde se ne radi o Energoprojektu jer ...